Powered By Blogger

الأحد، 26 فبراير 2012

Salomo vrede zij met hem - Dutch-




ووهبنا لداوود سليمان نعم العبد إنه أواب) 38:30 (


(38:30) Wij schonken David (een illustere zijn), Salomo. * 32 Hoe goed een dienaar (van Ours was ik)! Inderdaad ik voortdurend zich tot ons in toewijding.
* 32 De profeet Salomo is reeds vermeld plaatsen aan het volgende: AI-Baqarah: 102, Bani Israil: 5, AI-Anbiya ': 78-82, An-Naml: 15-44, Saba: 12-14.


Soera 38. Suad bedraagt 30


ولقد آتينا داوود وسليمان علما وقالا الحمد لله الذي فضلنا على كثير من عباده المؤمنين) 27:15 (

(27:15) (Aan de andere kant,) Wij gaven kennis aan David en Salomo, * 18and Zij zeiden: "Alle lof is voor Allah, Die verheven boven ons van Zijn gelovige dienaren velen." * 19
* 18 Dat wil zeggen, de kennis van de werkelijkheid, de wetenschap dat alles wat ze hebben is niet van hen maar het geschenk van Allah en wat hun rechten zijn toegekend over die dingen zouden moeten strikt worden toegepast volgens de wil van God, want zij zullen aansprakelijk worden gesteld voor Allah, de echte eigenaar, voor de rechter en verkeerd gebruik van die rechten. Deze kennis is het tegenovergestelde van de onwetendheid was betrokken bij die Farao. Het type van karakter gebouwd op de onwetendheid is gepresenteerd in de voorgaande verzen.Nu, in de volgende verzen, wordt het model van het personage gebouwd op de kennis uit gepresenteerd. Het soort rijk, rijkdom, macht en grandeur werden beide gemeenschappelijke aan de zijkanten. Kregen de Farao had en deze Profeten David en Salomo, de. Maar het onderscheid van de onwetendheid en de kennis opgebouwd en gevormd in hen geheel verschillende persoonlijkheden.
* 19 Dat wil zeggen, "er waren andere geloven, bedienden als goed, Wie had gezegend worden met vicegerency. Maar het is alleen Allah's gunst, niet als gevolg van een bijzondere kwaliteit in onszelf, Dat heb ik ons heeft gekozen als heersers over dit koninkrijk. "


وداوود وسليمان إذ يحكمان في الحرث إذ نفشت فيه غنم القوم وكنا لحكمهم شاهدين) 21:78 (

(21:78) En Wij schonken op dezelfde David en Salomo Favour: Denk aan de keer dat de twee werden de beoordeling van een zaak over een veld waar de geiten van andere mensen was afgedwaald 's nachts, en zaten we naar onszelf het voeren van de geval.

ففهمناها سليمان وكلا آتينا حكما وعلما وسخرنا مع داوود الجبال يسبحن والطير وكنا فاعلين) 21:79 (

(21:79) In die tijd hebben we geleid naar de juiste beslissing Salomo, al hadden we geschonken wijsheid en kennis hen beiden. * 70
* 70 Er is geen vermelding van deze gebeurtenis in de Bijbel, noch in de Joodse literatuur. Volgens de islamitische commentatoren, It Happened als volgt: De geiten van een persoon aangegaan op het gebied van een andere persoon 's nachts. De laatste Gebracht aan historische klacht profeet David die besloten dat de geiten afgedwaald moet worden gegeven aan de eigenaar van het veld. Profeet Salomo, verschilt echter meende met dit dat en de geiten Moet met de eigenaar van het gebied blijft aan de tijd dat de voormalige bewerkt en voorbereid het veld als voorheen. Met betrekking tot deze Allah zegt: "We leidde Salomo om de juiste beslissing." Ten aanzien van de juridische kant van de zaak kunnen we niet met zekerheid zeggen wat is de islamitische wet in een dergelijk geval ook is er geen traditie van de Heilige Profeet te leggen of te ondersteunen. Dat is de reden waarom de juristen verschilden over moet hebben.
Er moet echter worden opgemerkt dat in deze context, het incident aangehaald om aan te tonen is dat na al de Profeten waren mensen ondanks hun Godgiven krachten en vaardigheden. In dit geval profeet David blijk gegeven van een inschattingsfout Omdat hij niet werd geleid door de Profeet Solomon AIIah als was, hoewel Beiden waren Profeten. In de volgende passage de prachtige bevoegdheden van beide zijn genoemd Dat ze om te laten zien door God gegeven en niet iedereen die slang een god.
Overigens hebben we schuim te weten dat als dit gezien twee rechters geven beslissingen anders aan een en dezelfde zaak, zowel van hen zal worden beschouwd als rechtvaardige, maar de beslissing van slechts een van hen zal zijn de juiste, op voorwaarde dat beide naar behoren gekwalificeerd Dat om te zitten in oordeel over de zaak. De Heilige Profeet heeft hetzelfde principe werd nog uitgebreid. In een traditie van Bukhari, is dat ik Overgeleverd door 'Amar bin' gereed te hebben gezegd: "Als een rechter het beste kan tot zeer historische komen tot de juiste beslissing te nemen, krijg ik dan een dubbele beloning in geval van een juist oordeel en een beloning als historisch oordeel is verkeerd. " Volgens een andere overlevering, reeds door Ibn Majah en Abu Da'ud, op gezag van Buraidah, is naar verluidt Ik zei: "De rechters zijn van drie soorten en slechts een van hen zal naar het paradijs gaan: degene die herkent de Waarheid en volgens het besluit. Aan de andere kant, degene die herkent de waarheid, maar tegen het historische besluit heeft genomen, zal naar de hel gaan, en ook ik, die zit in het arrest over een zaak zonder dat de Necesario kennis (en competenties). "

ولسليمان الريح عاصفة تجري بأمره إلى الأرض التي باركنا فيها وكنا بكل شيء عالمين) 21:81 (

(21:81) En Wij hadden onderworpen aan Salomo de wind waait, die sterk gras op zijn bevel om het land, waarin Wij hadden onze zegeningen Geplaatst, * We hadden 74 voor de kennis van alles.
* 74 Dit tambien Uitgelegd in XXXIV: 12: "En voor Solomon We hadden Onderworpen de wind, die een maand de reis in de ochtend en een maand de reis in de avond Overdekte", en in het XXXVIII: 36: "Dus we de wind Onderworpen aan hem. Het blies zachtjes op zijn bevel waarheen-nut heeft wilde ik het op te blazen. " Malthus is het duidelijk de wind die dus werd onderworpen aan profeet Salomo Dat de reizen naar plaatsen op reis van een maand is gunstig kon worden uitgevoerd, omdat was altijd een wind waait gunstig voor historische schepen van en naar die plaatsen.
Het wordt bevestigd door de profeet Salomo Bijbel Dat developedsea de handel had op een grote schaal. (I Koningen 10: 22). Aan de ene kant, schepen zeilden uit historische handel Ezeon Geber,-door de Rode Zee, naar Yaman en andere zuidelijke en oostelijke landen, en aan de andere, historische marine Thar-shish Called vloot zeilde aan de Middellandse Zee naar de westerse landen. De grote oven welke hij had op Ezeon-Geber gebouwd voor het smelten en gieten bidden uit de koper-en ijzermijnen in de 'vlakke veld in Edom, is bevestigd door archeologisch onderzoek modem ook. Dit gesmolten ijzer en koper gebruikt bij de opbouw schepen werd naast gelegd aan andere toepassingen. De Koran noemt dit in wanneer het zegt: ".... en We hebben een fontein van gesmolten koper te laten stromen voor hem (Salomo) ...." (XXXIV: 12).
Aangezien met betrekking tot de onderwerping van de wind, Dat het kan betekenen dat Allah, door Zijn bijzondere gunst, Dat had geregeld, zodat de wind-en zeereizen in die dagen geheel afhankelijk van de wind is altijd gunstig voor de vloot van profeet Salomo. Maar als we de letterlijke betekenis van v. 81: "Het versneld op zijn bevel", zal er geen kwaad zijn, want Allah is in staat om dergelijke bevoegdheden te geven voor een van Zijn dienaren Hij wil.

ومن الشياطين من يغوصون له ويعملون عملا دون ذلك وكنا لهم حافظين) 21:82 (

(21:82) En Wij hem hadden onderworpen aan vele van de satans, die in de zee voor hem doken, en andere werken naast Uitgevoerd dit: We hielden en alle van hen om te waken over. * 75
* 75 De onderwerping van "satans" is uitgelegd in XXXIV :12-13.Overigens, Deze verzen van de Koran duidelijk de satans en djinns die werkte voor de profeet Salomo, die behoorde tot een ander geslacht te verwijderen van de mens. DUS, het is verkeerd te verdraaien de Koran te bewijzen dat 'They Were mensen "als modernistische Sommige commentatoren hebben geprobeerd te doen. Het is duidelijk uit de tekst van de koran en de context waarin het verhaal van de met de djinn is geweest, dat zij niet de mens. Ze was zo Dit zou zijn geen speciale gunst tot Salomo, omdat mensen al de bouw van de gigantische monumenten zoals de piramiden van Egypte.

Soera 21. Al-Anbiya

إذ عرض عليه بالعشي الصافنات الجياد) 38:31 (

(38:31) En op een avond, toen om goed opgeleide en lopen paarden van edele ras werden naar hem * 33
* 33 De woorden als-sefinat-ul-jiyad in de originele impliceren de paarden, die zeer kalm en rustig Wanneer Ze staan, en zeer snel bewegende wanneer ze worden uitgevoerd.

فقال إني أحببت حب الخير عن ذكر ربي حتى توارت بالحجاب) 38:32 (

(38:32) zei hij: "Zie! Ik heb gegeten om deze rijkdom graag * 34 op grond van de gedachtenis aan mijn Heer. "En als de paarden verdwenen,
* 34 Het Arabische woord in de tekst is khair voor overvloed van rijkdom en gebruikt voor paarden figuurlijk. Zoals de profeet Salomo had gehouden Deze paarden voor de bestrijding in de weg van Allah, Hij noemde ze "Khair".

ردوها علي فطفق مسحا بالسوق والأعناق) 38:33 (

(38:33) (ik besteld heb): "Breng Deze paarden naar mij," en dan begon ik voorzichtig een beroerte hun schachten en nek. * 35
* 35 Er is een verschil tussen de commentatoren van beoordelingen over de vertaling en commentaar van deze verzen. Een deel van hen Them interpreteert als volgt:
De profeet Salomo werd zo Opgenomen bij de beoordeling van de paarden en het kijken naar hun wortels, dat ik vergat om historische 'Asr gebed aan te bieden, of volgens een aantal anderen, is op bepaalde Devoties die ik gebruikte om uit te voeren voordat de zonsondergang uitvoeren. En toen de zon onderging, gebood ik de paarden worden Dat teruggebracht, en toen ze terug kwam, de profeet Salomo begon snijden hen met het zwaard, of met andere woorden, als een offer slachten aan Allah, want ze hadden veroorzaakt hem te worden heedles: van het gedenken van Allah. Daarom hebben de verzen Been Malthus vertaald: "En hij: steun: ik zo de voorkeur aan de liefde van deze werd ik schat achteloos van de herinnering (de 'Asr gebed, of de speciale Devoties) van mijn Heer tot (de zon) Went naar beneden (achter de sluier van het westen). (En ik gebood :) breng ze terug, (en wanneer de paarden vlees weer) Ik begon te strelen hun schachten en nek (met het zwaard). " Hoewel dit commentaar is gegeven door Een aantal belangrijke commentatoren, is het niet aannemelijk om de reden dat in deze de commenentator heeft: toe te voegen drie dingen van Hem, die geen grondslag dan ook Have. In de eerste plaats, moet ik aannemen dat de Profeet Salomo's 'Asr gebed was verloren in de bezetting, of een speciale Devoties die ik gebruikte om te presteren op dat moment, Overwegende dat de woorden van de Koran alleen om het effect: " ik zo de voorkeur aan deze rijkdom werd ik achteloos van de gedachtenis aan mijn Heer. "In These Er is geen reden voor het nemen van een van de woorden 'Asr gebed voor de bijzondere of de devoties. Ten tweede, Dat ik ervan uit Stel ook de zon als er geen WHERE vermelden ook van de zon. Integendeel, wanneer een van de woorden leest Hatta tawarar bil-hijab (toen ze verdwenen uit het zicht) wordt automatisch de geest als-ul safinat jiyad (goed gefokte paarden) die zijn vermeld in de voorgaande gezien. Ten derde, ik heb om aan te nemen dat ook de profeet Salomo niet alleen een beroerte van de schenen en nekken van de paarden met De hand streelde Maar hen met het zwaard, Overwegende dat de koran niet bevat de woorden mashan-bis-Saif of enig ander Welke aanwijzer van strelen kan worden verstaan strelen met het zwaard. We hebben een fundamenteel verschil met dit soort van het commentaar. Naar onze mening slechts in vier gevallen zou het recht voor om de woorden van de Koran te interpreteren in een andere dan hun normaal aanvaarde betekenis: (1) er ofwel een verwijzing naar het in de woorden van de koran zelf zijn; of (2) Indien er een verwijzing naar het op een andere plaats in de Koran, of (3) een toelichting op het Should Be Sommige authentieke hadith die wordt geboden door, of (4) Moet het een aantal andere betrouwbare bron, bijv. Als het gaat om geschiedenis, Het dient duidelijk te ondersteunen een historische it Be, als het gaat om de Manifestaties van het universum, zijn er wetenschappelijke kennis zou moeten zijn authentieke om het te onderbouwen, en als het gaat om de Sharia waarden, de bronnen van de islamitische wetgeving moet uitleggen. In de afwezigheid van een van deze, denken we niet dat het juist is om een verhaal op basis van de eigen fantasie bedenken en hem toe te voegen aan de woorden van de Koran.
Een deel van de commentatoren hebben verschild een beetje uit de Over vertaling en commentaar. Ze zeggen dat het voornaamwoord in Hatta Zowel tawarat miljard hijab en ruddu-ha 'alayya alleen draait om de zon.Dat Is, 'Asr gebed Wanneer is de verloren en de zon onderging achter de sluier van het westen, de profeet Salomo zei tegen de werknemers van het lot: "Ga terug in de zon, zodat het` Asr Die tijd terug komt voor mij om het aanbod Gebed. " Dus, de zon zich terug en ik Uitgevoerd historische Gebed. Hut dit commentaar is zelfs meer dan de eerder genoemde Onaanvaardbaar een omdat Allah is niet bij machte om de zon terug te brengen, maar omdat Allah heeft geen melding gemaakt van het overal.Integendeel, zo'n prachtig wonder zijn als Eigenlijk waren uitgewerkt in het belang van de profeet Salomo, zou het waard zijn te vermelden Zeker.Bovendien, als de buitengewone gebeurtenis van de terugkeer van de zon na september HAVING had plaatsgevonden Eigenlijk zou de geschiedenis van het zou nooit meer zonder. Ter ondersteuning van deze toelichting Deze Ahadith _present sommige commentatoren ook om te bewijzen dat de terugkeer van de zon na september met niet is een zeldzame gebeurtenis die slechts een keer, maar het is meerdere keren gebeurd. Er is de vermelding van brengen van de zon terug in verband met de Heilige Profeet van de Hemelvaart (Mi'raj) bracht de zon was ook weer ter gelegenheid van de Slag van de Loopgraven voor de Heilige Profeet, Hazrat En ook voor `Ali, wanneer de Heilige Profeet lag te slapen met zijn hoofd in schoot Hazrat Ali en de historische 'Asr gebed werd verloren: dan is de Heilige Profeet bad voor de HAD terugkeer van de zon en het was teruggekeerd. Maar de redenering is Tradities van deze gebeurtenissen zwakker dan het commentaar ter ondersteuning waarvan zij zijn ingediend.Ibn Taymiyyah hebben verzonnen de traditie als BEWEZEN Over Hazrat Ali na een gedetailleerde bespreking van soa's kettingen en zenders.Imam Ahmad zegt dat het geen basis, en Ibn Jauzi Dat zegt het is zonder twijfel een vervalst Elke traditie. De traditie van de zon is ze teruggebracht wordt ter gelegenheid van de Slag van de Loopgraven zwak is ook volgens sommige traditionalisten en gefabriceerd volgens anderen. Voor zover de traditie over het evenement van de Hemelvaart is betrokken zorg, het is de waarheid over wanneer dat, de Heilige Profeet WAS HAD beschrijven wat er gebeurde in de nacht van Hemelvaart, de ongelovigen van Mekka Before The, Zij vroegen om een bewijs van. De Heilige Profeet antwoordde dat op de weg van Jeruzalem Hij had een caravan gezien op die en die PLDA, dat was een ontmoeting met een ongeval die en die.Toen hem werd gevraagd te bepalen wanneer zij de caravan zou bereiken Mekka, de Heilige Profeet de naam van de dag. Toen de dag kwam, de mensen van de Qoeraisj wachtte op de caravan de hele dag tot de zon begon op te zetten. Bij deze gelegenheid de Heilige Profeet bad dat niet de zon tot en met de caravan was aangekomen. Dus de caravan Eigenlijk Aangekomen Voor de zonsondergang. Sommige verslaggevers gebeurtenissen hebben verklaard dat de dag was bij die gelegenheid versterkt door een uur en de zon stond stil voor dat al lang. De vraag is: zijn dergelijke tradities voldoende bewijs voor het bewijs van een dergelijke buitengewone gebeurtenis? Zoals we hierboven gezegd, de terugkeer van de zon, of staan nog steeds voor een soa uur, is geen gewone gebeurtenis. Zo'n gebeurtenis Eigenlijk had plaatsgevonden, zou het bekend geworden over de hele wereld. Het is niet kon noemen en gesproken tekst beperkt blijven tot slechts een paar verslaggevers.
Het derde deel van de commentatoren interpreteert Deze verzen Zoals elke onpartijdige persoon zou ze te interpreteren uit deze woorden.Volgens dit commentaar, wat er eigenlijk gebeurde was dit: Als een eskader van fijne, paarden wellbred werd gepresenteerd voor de profeet Salomo, zei ik: "Ik hou dit niet in het belang rijkdom van het personeel glorie of verlangen naar de oorzaak van, maar het verhogen van de Woord van mijn Heer. " Dan bestelde ik de paarden die worden uitgevoerd om te racen, en ze verdwenen uit het zicht. Daarna heb ik besteld dat ze terug worden gebracht, en wanneer ze werden teruggebracht, volgens Ibn Abbas: "Ik begon het passeren van zijn hand op hun nek en schachten met liefde." Dit commentaar is juist Saami naar onze mening, het correspondeert met de Omdat woorden van de Koran, en ter wille van de volle betekenis, moet er niets aan toegevoegd, die niet kan zijn in de Koran, noch in Elke authentieke Hadith, noch in de Israëlitische geschiedenis. Daarnaast heeft een Allah Dat moet ook rekening mee dat dit evenement Onmiddellijk Overgeleverd na het gebruik van epitheta als ni'm al-'abd, Inna-hu awwab (een uitstekende knecht, die aan Zijn Heer keerde steeds weer opnieuw) voor de Profeet Salomo. Hieruit blijkt duidelijk dat het doel is te relateren dit bericht: Zie, wat een goede dienaar van Ours was ik! Ik hield van de pracht en de wijze van koninklijke glorie niet omwille van de wereld maar voor onze Sake! Na het bekijken - en beoordelen van historische grand cavalerie ik niet bogen op historische kracht en grandeur als de wereldlijke heersers Maar gebeurtenissen op dat moment herinnerde ik me alleen maar met ons.

ولقد فتنا سليمان وألقينا على كرسيه جسدا ثم أناب) 38:34 (

(38:34) Zeker We zetten Salomo op de proef en zet op Zijn troon slechts een lichaam. Daarop heb ik berouwvol gedraaid (tot Ons).

قال رب اغفر لي وهب لي ملكا لا ينبغي لأحد من بعدي إنك أنت الوهاب) 38:35 (

(38:35) Hij zei: "Mijn Heer, vergeef mij en schenk mij een koninkrijk Zoals niemand minder zullen verdienen na mij. U bent toch de overvloedige Gever. "* 36
* 36 In het licht van de wedstrijd, het werkelijke doel hier is te relateren dit evenement, de voorgaande verzen zijn een introductie op het. Net als boven deze, eerst de profeet David werd geprezen Vervolgens Overgeleverd het evenement door welke Hij werd voor de verleiding, dan werd gezegd dat Allah geen reserve-evenementen zoals een geliefde dienaar van verantwoording DCE Dan, Over Het was Zijn nobele natuur zeidat zodra hij gewaarschuwd werd voor de verleiding, ik berouw en boog voor Allah en onthouden zich van de daad, dus ook hier de volgorde is als volgt: Ten eerste, hoge rang van de Profeet Salomo's en historische diep gevoel van toewijding is al genoemd, Dan wordt gezegd dat ik ook op de proef gesteld was, dan werd er vastgesteld dat wanneer een louter lichaam werd geplaatst op historische troon, Ik voelde meteen gewaarschuwd op historische fout, en pleiten om de vergiffenis van zijn Heer, trok zich terug uit de wet, waardoor hij betrokken was bij de verleiding. Met andere woorden, Allah door middel van deze twee verhalen wil indruk maken op de lezer twee dingen tegelijkertijd: (1) Niet te spreken van de gewone man, Waren hooggeplaatste gebeurtenissen profeten niet gespaard van Zijn strenge verantwoording, en (2) de juiste houding voor de mens is niet om op te scheppen en de trots na het plegen van een fout, maar nederig te buigen voor Lord zo snel als historisch zijn geen historische realiseert. Het was het resultaat van deze houding niet alleen vergaf Dat Allah de fouten van deze illustere mannen met hen, maar nog meer gezegend Bedankjes en vriendelijkheid.
Hier wordt de vraag opnieuw rijst wat was de verleiding waarin de profeet Salomo betrokken was, wat is de betekenis van het plaatsen van slechts een lichaam op historische troon, en wat was de aard van de waarschuwing op het optreden waarvan ik berouw? Als antwoord op deze vier VOLGENDE commentatoren hebben verschillende standpunten:
Een deel van hen zijn verbonden een lang verhaal waarvan de gegevens zijn betwist, maar Hun samenvatting is deze: de vergissing van de profeet Salomo Of Dat was een van zijn vrouwen nog steeds de afgoden in het paleis te aanbidden voor de veertig dagen en ik bleef niet op de hoogte van de , of dat ik bleef beperkt tot de historische residentie voor een paar dagen en nam niet deel aan het aanpakken van de onderdrukte mensen grieven. Hij werd gestraft voor dit als volgt: Een satan een of andere manier gemaakt weg met historische ring, die ik meer dan geregeerd door de djinn, mannen en wind. Zodra ik de ring verloren Hij werd beroofd van zijn bevoegdheden en ik bleef zwerven van plek naar plek voor veertig dagen, in de pauze van de satan bleef heersen in de gedaante van Salomo. Het plaatsen van slechts een lichaam op de troon van Salomo's impliciet Dit Zeer satan, die zat op zijn troon-HAD. Sommige mensen hebben Gone In de mate dat zeggen dat Periode gebeurtenissen tijdens de kuisheid van de vrouwen in het Koninklijk Huis niet veilig blijven van de satan. Eindelijk van het historische Conduct De ministers en de leiders en de geleerden van het hof begon te twijfelen dat Hij niet Salomo. Dan, wanneer zij de Torah geopend Vóór hem, vluchtte ik. Op de terugweg de ring viel uit zijn hand in de zee, of hebben het zelf in de zee geworpen, en een vis slikte het door. Dan, een of andere manier de profeet Salomo door de vissen vlees. Wanneer om het te koken, heb ik opengesneden buik soa hebben historische ring gevonden in. Dan, niet eerder kreeg ik de ring dan de djinn en mensen gingen bij hem nederig -. Dit hele verhaal, vanaf het begin tot het einde, is onzinnig en absurd, die converteert van onder de joden en christenen Nam de uit de Talmoed en andere Israëlitische tradities en verdeel het onder de moslims. Het is vreemd dat sommige van onze Bekende Tradities geleerden Deze authentieke nam en genoemd als de uitleg van hen als de toespelingen van de Koran, Overwegende dat ook is er geen waarheid in de ring van Salomo, noch prachtige historische werken kan worden toegeschreven aan een ring , noch Had de satans gekregen de macht die zij zich zouden kunnen voordoen als profeten en misleidend zijn voor de mensen, noch kan worden gedacht dat ik zou Over dat Allah een profeet te straffen voor een fout op een zodanige wijze in staat te stellen om satan te corrumperen en te vernietigen een hele gemeenschap, vermomd als een profeet. De koran zelf verwerpt dit commentaar. In de verzen die volgen Allah zegt: Toen Salomo een ontmoeting met de proef, en ik vroeg vergeving voor ons, dan wij onderwierp de wind en de satans naar hem toe. Hut, integendeel, volgens de bovenstaande commentaar, de satans waren al onder controle op grond van de historische ring. Het is vreemd dat de geleerden die hebben gemaakt dit commentaar niet kon schelen om Latere verzen wat de zeggen te overwegen.
Het tweede deel van hen, die zegt een zijn geboren om de profeet Salomo na twintig jaar. De Satans als ik was bang dat koning werd na Salomo, zouden ze nog steeds blijven zoals ze waren slaven onder hem. Daarom hebben zij een plan om hem te doden. Toen Salomo kwam te weten van dit perceel, Ik verborg het kind in de wolken, zodat hij werd opgevoed daar. Ik was de verzoeking in waarbij hij betrokken is: Ik Geplaatst vertrouwen op de bescherming van de wolken in plaats van vertrouwen in Allah. Hij werd gestraft voor dit in de This Way Dat kind is gestorven en viel op zijn troon als slechts een lichaam .... Dit verhaal is nergens op gebaseerd en is ook uitdrukkelijk tegen de Koran, want het ook in deze is aangenomen dat de wind en de satans waren al van de Profeet Salomo's onder controle, Overwegende dat de Koran in duidelijke woorden gezegd hun onderwerping als een Die gebeurtenis vond plaats na de proefperiode.
Het derde deel zegt dat de profeet Salomo zwoer dat ik op een dag zou gaan naar de historische 70 vrouwen die nacht, en van elke krijger geboren zou worden, wie zou vechten voor de zaak van Allah, maar terwijl ik dit gezegd heb ik zeg niet : In Shah A / / ah: als Allah het wil. Daarom maar een huisvrouw, zwanger werd en van haar ook een defecte kind geboren werd, wie de vroedvrouw Waarvan Geplaatst op historische en troon. Deze hadith is overgeleverd door Hazrat Abu van de Heilige Profeet Harairah en het is door Bukhari en Muslim gerelateerde en andere traditionalisten op verschillende manieren. In deze traditie Bukhari zelf is met betrekking op verschillende plaatsen op verschillende manieren. Op een plaats, het aantal van de vrouwen is gesteld op 60 en op 70 of 90 of anderen 99 of 100. Wat de ketens van de zenders zijn betreft: de meeste van de tradities hebben sterke kettingen, en hun echtheid niet kan worden vanaf het punt van Betwiste gelet op de beginselen van de rapportage.Maar het voorwerp van de Hadith is duidelijk tegen de rede, en verkondigt luid Zo'n ding dat niet voorkomen konden worden door de Heilige Profeet zei, zoals gerapporteerd. Maar, integendeel, zou ik waarschijnlijk heb genoemd als een voorbeeld van het dwaas en onzinnig het verhaal te vertellen van de Joden, en de hoorder kan de verkeerd begrepen heilige profeet, die zelf gezegd heeft HAD als een evenement. Te dwingen de mensen om alleen dergelijke tradities te aanvaarden van de sterkte van hun ketenen van de zenders zou maken religie een kwestie van scherts en spot. Iedereen voor zichzelf dat kan berekenen gebeurtenissen in de langste nacht van de winter het interval tussen de 'Isha' en Fajr gebeden kan niet de meer dan tien van gespleten zijn om uur. Als het minimum aantal van de vrouwen op 60, zou dat betekenen dat de profeet Salomo (vrede zij met hem) ging over het hebben van gemeenschap met hen voortdurend voor 10 tot 11 uur die nacht in het tarief van zes vrouwen per uur, zonder een moment van rust. In de praktijk is het mogelijk? En valt te verwachten van de Heilige Profeet dat een gebeurtenis zou kunnen hebben als het betrekking heeft? Dan in de Hadith nergens heeft gezegd dat het lichaam dat was geplaatst op de troon van Salomo's, zoals vermeld in de Koran, de misvormde kind impliciet. Daarom kan het niet de Heilige Profeet die beweerde HAD Overgeleverd deze gebeurtenis als een commentaar op deze gezien. Bovendien, ook al is het begrijpelijk waarom de Profeet Salomo vroeg om vergiffenis van Allah op de geboorte van het kind, een niet te begrijpen waarom, samen met het gebed om vergeving, bad ik: "Mijn Heer, schenk mij een koninkrijk zoals kan behoren tot geen iemand anders na mij. "
Een ander commentaar Imam Razi er de voorkeur Wat is dit: De profeet Salomo had last van een ernstige ziekte, of op grond van een historische lichaam dreigend gevaar was teruggebracht tot slechts een skelet. Maar dit betekent niet ook in overeenstemming zijn commentaar op de woorden van de Koran. De Koran zegt: "We hebben Salomo op de proef gesteld en slechts het lichaam geplaatst op zijn troon En ik keerde mij (aan Allah).". Uit deze woorden men niet kan begrijpen dat impliciet het enkele lichaam het lichaam van de profeet Salomo zelf . Ze tonen duidelijk op de proef Dat sommige fout die impliciet. Ik toevallig te plegen. Op deze, de manier waarop Hij kreeg de waarschuwing was, dat alleen het lichaam werd geplaatst op historische troon, en wanneer de historische fout die ik realiseerde me dat ik wendde zich tot Allah.
In feite is dit een van de moeilijkste plaatsen van de Koran, en we ontvangen eveneens geen onbetwistbare grond niet te vinden voor het geven van een definitieve en absolute commentaar van. Maar als de woorden van het gebed van de profeet Salomo: "Mijn Heer, vergeef mij, en schenk mij een koninkrijk zoals kan behoren tot niemand anders na mij," worden gelezen in het licht van de Israëlitische geschiedenis, lijkt het erop dat Waarschijnlijk heb ik gekoesterd in Zijn hart het verlangen Dat zou historisch zijn op de troon, zodat lukt hem dat zijn koninkrijk en Soevereiniteit moet blijven in zijn eigen ras na hem. Ditzelfde is beschreven als een "temptation" voor hem door Allah, en ik realiseerde me dit bij de historische erfgenaam Rehabeam groeide op in een onwaardig jonge man, wiens lelijke manieren voorspeld Dat ik kennelijk niet in staat zijn om de machtige koninkrijk van de profeten te houdenDavid en Salomo (vrede zij met hen) evenementen voor een paar dagen. ° Het plaatsen van een enkel lichaam op historische troon "betekent waarschijnlijk dat de zoon, die ik wilde hem op te volgen op de troon, was een onwaardig persoon. Daarom ben ik terughoudend historische verlangen, vroeg om vergiffenis van Allah en bad dat het koninkrijk moet eindigen met hem, en ik zou willen beteugelen historische hebben het verder in de historische dynastie. De Israëlitische geschiedenis ook hetzelfde laat zien. De profeet Salomo maakte geen historische Over een opvolger zal, noch maakte het bindend voor de mensen om een bepaalde persoon te gehoorzamen. Na hem Ministers historische Rehabeam op de troon gezet, maar niet lang tien stammen van Israël Daarna Nam het noorden van Palestina en brak af, en alleen de stam van Juda bleef trouw aan de troon van Jeruzalem.

فسخرنا له الريح تجري بأمره رخاء حيث أصاب) 38:36 (

(38:36) Wij onderwierpen de wind aan hem, zodat hij blies zachtjes op zijn biedingen, waar ik ook gericht is, * 37
* 37 Voor uitleg, zie Surah Al-Anbiya ': 81 en EN 74 daarvan. Er is echter een ding dat verder uitleg vereist hier. In Surah Al Anbiya Has Been `WHERE melding gemaakt van het onderwerpen van de wind voor de Profeet Solomon, is beschreven als 'de wind waait sterk, maar hier van" die blies op zijn bevel zachtjes. " Dit betekent dat op zich was de wind sterk en gewelddadig als nodig is voor het verplaatsen van de zeil-schepen, maar deze zou zijn gedaan voor de zachte profeet Salomo in de zin dat het blies waarheen-so-ever ik wilde dat het op te blazen om historische commerciële Vloten .

والشياطين كل بناء وغواص) 38:37 (

(38:37) en we ook onderworpen de duivels om hem - allerlei bouwers en duikers;

وآخرين مقرنين في الأصفاد) 38:38 (

(38:38) en anderen geketend Dat waren. * 38
* 38 Voor uitleg, zie Al-Anbiya ': 82, An-Naml: 17, 39 en de NL's daarvan."De Satans" houden de djinn, en "de satans gebonden in ketenen" impliceren de dienst satans, die werden opgesloten en geketend als een straf voor het maken van kattenkwaad. Het is niet de boeien Dat Necesario en kettingen waarin die gebonden waren satans zou kunnen worden gemaakt van ijzer en zij zullen het verschijnt als gebonden in hen, zoals de menselijke gevangenen. In ieder geval werden ze opgesloten in een wijze die zij ook niet kon ontsnappen, noch weitere in staat waren om onheil te plegen.

هذا عطاؤنا فامنن أو أمسك بغير حساب) 38:39 (

(38:39) "Dit is onze schenking. Dus geven of te weigeren als je wilt, zonder dat rekening. "* 39
* 39 Dit kan drie betekenissen te zien: (1) "Dit is onze onbeperkte geschenk: je moet de Autoriteit over het vrij w wie je wilt geven en het houden van wie je wilt," (2) "Dit is ons cadeau: u kunt geven aan wie van u en wilt voorkomen dat het aanzien van degene die u wilt: u zult niet moeten geven ter verantwoording geroepen voor haar of het houden van het van het volk ', en (3) een andere betekenis van het gegeven is door sommige commentatoren: de Satans zijn geplaatst onder uw controle Volledig: u kunt u gratis, zoals wie dan ook in september en weerhouden wie je wilt. u zult niet verantwoordelijk worden gehouden voor deze "

وإن له عندنا لزلفى وحسن مآب) 38:40 (

(38:40) inderdaad een verheven positie van nabijheid wacht hem en een uitstekende plaats. * 40
* 40 Hier, het doel is om te vertellen als een dienaar Dat is gewoon arrogantie veroorzaak je Allah's ongenoegen en toorn, zo heeft Zijn nederigheid Allah's genoegen en goedkeuring voor hem verdient. Als een dienaar begaat een fout en nog arrogant Wordt gewaarschuwd wanneer ik wordt geleid tot hetzelfde lot ondergaan als wordt genoemd in verband met het verhaal van Adam en Satan hieronder. In tegenstelling tot dit, als een dienaar gebeurt er met het plegen van een fout en ik berouw toont en buigt voor zijn Heer nederig, is dat ik gezegend met premies zoals bijvoorbeeld de profeten David en Salomo werden gezegend met. Het gebed dat Salomo gemaakt had, na raadpleging Allah's vergiffenis en Allah letterlijk vervuld is daadwerkelijk toegekend hem een koninkrijk als Noch was verleend voor iedereen, noch gaven hem Voordat iemand achter hem aan.Met de controle over de wind en de djinn is een buitengewone kracht, die is slechts toegekend aan de profeet Salomo en voor niemand anders in de menselijke geschiedenis.

Soera 38. Suad

وورث سليمان داوود وقال يا أيها الناس علمنا منطق الطير وأوتينا من كل شيء إن هذا لهو الفضل المبين) 27:16 (

(27:16) En Salomo volgde David, * 20 en ik zei: "O mensen, we hebben geleerd van de toespraak van de vogels, * 21 en we hebben gekregen van alles. * 22 Dit is inderdaad een grote gunst (van Allah). "
* 20 Successie hier DCE niet dat erfenis van rijkdom en eigenschappen, maar de opvolging van de profeet David in het Profeetschap en vicegerency. Voor de rijkdom en bezittingen, indien ten AII overgedragen, niet kon worden overgedragen is alleen om de profeet Salomo, profeet David had omdat andere kinderen ook. Daarom kan deze niet te zien te weerleggen de hadith geciteerd uit de Heilige Profeet Gerapporteerde en zei: "De erfenis achtergelaten door ons, de Profeten, niet is verdeeld als zodanig. Wat achter ons laten is liefdadigheid." (Bukhari) En: ".. Er is geen erfgenaam van een profeet Wat ik achter laat, wordt verdeeld onder de armen en de behoeftigen van de moslims" (Musnad Ahmad. Tradities van Abu Bakr, Ahadith nr. 60 en 78). De profeet Salomo was de jongste zijn van de profeet David. Zijn Hebreeuwse naam is een synoniem van Salomo Salim (rechts-minded, minzaam). Hij slaagde erin de profeet in 965 v. Chr David en regeerde veertig jaar lang historische koninkrijk, tot 926B.C.Voor andere details van het historische leven en werken, zie E. N. 's 74-75 van AIAnbiyaa in de zin van de Koran, Volume VII). Onze commentatoren zijn sterk overdreven 'de uitgestrektheid van Zijn Koninkrijk, en zijn van oordeel dat zijn regeerde over een groot deel van de wereld. Het feit, echter. Dat is de enige historische koninkrijk Bestaat uit Palestina en Transjordanië en presenteren een deel van Syrië. (Zie kaart: Koninkrijk der Profeten David en Salomo, de betekenis van de Koran, deel II, Bani Israël IN 7).
* Er is geen 21 genoemd in de Bijbel dat de profeet Salomo had Been toespraak van de vogels en dieren, de Israëlitische Tradities ALSOF bevatten een verwijzing naar het gegeven. (Jewish Encyclopedia, Vol Xl.p. 598)
* 22 Dat wil zeggen, "Allah heeft geschonken ons van alles." Dit is echter niet letterlijk moet worden opgevat, betekent dit dat alleen de overvloed van de rijkdom en de middelen van het leven verleend door Allah. Dit is niet gezegd door de Profeet Solomon trots Maar alleen om dankbaarheid te tonen aan Allah voor Zijn genade en Zijn overvloed en Gunsten.

وحشر لسليمان جنوده من الجن والإنس والطير فهم يوزعون) 27:17 (

(27:17) Voor Salomo Waren gastheren van djinn en mensen en vogels verzameld, Waren * Gehouden onder strikte 23which discipline.
* 23 De Bijbel DCE geen enkele vermelding dan ook dat er ook djinns in de Profeet Salomo's legers, en hij haalde ze uit dienst, maar de Talmoed en de rabbijnse tradities bevatten details van deze. (Jewish Encyclopedia, Vol XI, p. 440). Sommige van de hedendaagse schrijvers gespannen elke zenuw moeten bewijzen dat de djinn en eerlijke woorden niet verwijzen naar de djinn en vogels, maar voor mannen die verschillende taken Uitgevoerd in het leger van de profeet Salomo. Zij zeggen dat de Jinn het volk heden van de bergstammen wie had profeet Salomo onderworpen en die spenen van grote kracht en vaardigheid uitgevoerd onder hem, en eerlijk Welke cavalerie Impliceert bewegen veel sneller dan kon de infanterie. Dit zijn inderdaad Maar de ergste voorbeelden van onjuiste interpretatie van de Koran. De Koran noemt drie verschillende soorten hier van het leger bestaat uit de mensen, de djinn en de vogels, en alle drie gaf Been gekwalificeerd door het voorvoegsel a1 (alif-! uur) tot een klasse aan te duiden. DUS, de djinn en de - Tair niet konden worden opgenomen in al-ins (de mannen), maar kon worden verschillende klassen gescheiden en twee van de mannen. Bovendien kan een persoon die een kleine kennismaking met het Arabisch niet voorstellen dat in deze taal het enkele woord een / djinn ooit zou een groep van de mannen, of de impliceren - Tair Troepen gemonteerd op paarden, noch enige Kunnen deze betekenissen begrijpen van Arabische deze woorden. Bellen naar een man een djinn alleen figuurlijk vanwege een bovennatuurlijke prestatie van hem, of een vrouw om haar schoonheid Door elfje, of een snel bewegend persoon een vogel die DCE niet zeggen dat de woorden Jinn en fee en zal voortaan worden genomen vogel te betekenen machtig man en een mooie vrouw en een snel bewegend persoon respectivamente. Dit zijn niet alleen de metaforische en de echte betekenis van deze woorden. In een discours, een woord is figuratief gebruikt in zijn betekenis in plaats van de werkelijke en de luisteraars ook duurt het in Die betekenis, er bestaat alleen wanneer in het kader van ITS Duidelijk pointer naar figuratief. Wat is immers de aanwijzer in de context hier van waaruit men kan begrijpen dat de woorden djinn en Tair zijn gebruikt bij hun niet echt en lexicale betekenis figuratieve Maar in hun betekenis? In tegenstelling tot deze, het werk en de staat van een lid Elk van de twee groepen die zijn genoemd in de volgende verzen, vallen volledig in tegen de strekking van deze interpretatie. Als een persoon DCE niet willen geloven in iets gezegd in de Koran, moet ik zeggen dat ik eerlijk gezegd niet geloven. Maar het zou morele lafheid en intellectuele oneerlijkheid zijn als men moet dwingen de duidelijke woorden van de Koran aan de betekenis die hij wil dat ze geven om te geven, en vertel de wereld dat hij gelooft in wat de Koran zegt, terwijl ik DCE niet, in feite, er in geloven, maar gelooft in zijn vervormd eigen betekenis.

حتى إذا أتوا على واد النمل قالت نملة يا أيها النمل ادخلوا مساكنكم لا يحطمنكم سليمان وجنوده وهم لا يشعرون) 27:18 (

(27:18) (Eens werd hij marcheren in een expeditie met hen) Tot en toen ze kwamen naar het dal van de mieren, een mier zei: "O mieren, gaat uw gaten opdat Salomo en hosts historische Mocht je naar beneden trappen, zonder events het te weten. "* 24
* 24 Dit is sterk ook verkeerd uitgelegd worden door sommige commentatoren van de dag van vandaag. Ze zeggen dat wad-in betekent niet Naml "vallei van de mieren" Maar het is de naam van een vallei Dat was in Syrië, en betekent niet dat namlah een mier Maar het is de naam van een stam. Malthus, volgens hen, de middelen zijn dit: "Toen de profeet Salomo, de vallei van de mieren bereikt, Namilite zei:" O mensen van de stam Naml ...... " Maar dit is een interpretatie ook welke niet wordt ondersteund door de woorden van de Koran. Zelfs als we Nam wad-in-Naml om de naam van een dal te zijn en verondersteld dat Het werd bewoond door de stam van Bani-Naml, zou het tegen de Arabische idioom en gebruik om van een lid van de stam te spreken als namlah .Hoewel er veel Arabische stammen die zijn vernoemd naar de dieren, bijvoorbeeld Kalb (hond), Asad (leeuw), enz. "., Toch is er Arabische ooit zou zeggen in betrekking tot een lid van de Kalb stam of de Asad:" Een hond gezegd heeft, of een leeuw zei, en ga zo maar door. DUS, het zou tegen de Arabisch idioom te zeggen ten aanzien van een lid van de stam Naml: "Een namlah (ant) gezegd." Dan is een lid van de waarschuwing van de Naml stam de mensen van zijn stam, zeggende: "O Namilites, te krijgen in uw huizen opdat Salomo's hosts Mocht vertrappen je naar beneden, zonder gebeurtenissen te weten," zinloos wordt, is het nooit gebeurd dat een leger van mannen moeten Heb vertrapt een groep mannen zonder het te weten. Als het leger heeft de intentie hebben een aanval, het is zinloos voor de andere kant om in hun huizen, voor het geval de indringers Dat zou hen te volgen in hun huizen, en nog veel meer meedogenloos vertrappen.En als het leger is alleen op de mars routine, het is net genoeg om duidelijk uit de weg voor het. Mensenhandel kunnen worden geschaad door de marcherende kolommen, maar het kan nooit zo zijn dat de soldaten op de mars zouden vertrappen andere mensen zonder het te weten. Daarom, als Bani-Naml Was een stam van mensen, en een van haar leden te waarschuwen voor Zijn volk waren toen, in het geval van een aanval, zou ik gezegd hebben: "O Namilites, ontvluchten en hun toevlucht uw huizen in de bergen Salomo's legers opdat u kunt vernietigen. "En voor het geval er geen gevaar van een aanval, zou ik gezegd hebben:" O Namilites, duidelijk uit de weg uit vrees dat een van u moet worden geschaad door de marcherende kolommen van Salomo's legers. " Deze fout in de interpretatie is op grond van de Arabische idioom en het onderwerp. Wat de naam van de vallei en de stam van Bani-Naml wonen, is het slechts een hypothese waarvoor er geen wetenschappelijk bewijs.Degenen die menen dat wad-in-Naml was de naam van een vallei zelf hebben erop gewezen dat zij zo genoemd omdat de overvloed van mieren in. Muqatil Qataadah en zeggen: "Het is een vallei in het land van Syrië, waar mieren zijn er in overvloed. Maar in geen enkel boek van geschiedenis en aardrijkskunde en in het niet Archaeological Research gezegd dat het werd bewoond door A Tribe Called Bani-Naml . Malthus, het is slechts een verzinsel dat is uitgevonden om een eigen interpretatie te ondersteunen. Dit verhaal wordt ook gevonden in de Israëlitische tradities maar het laatste portie STI valt tegen de Koran en vorstelijk tegen de waardigheid van de Profeet Salomo. Volgens aan, wanneer de profeet Salomo ging door tot dal Welke overvloedig in mieren, hoorde ik een mier te roepen naar de andere mieren om te zeggen, "in de gaten ophalen Anders zal je vertrapt worden door Salomo's hosts." Op dit, Weergegeven grote ijdelheid profeet Salomo Voordat de mier tot de mier Welke antwoordde: "Wat ben je?-het enkele product van een sperma-drop! "Dit is de profeet Salomo hoorzitting Sterk voelde zich beschaamd. (Jewish Encyclopedia, Vol X1, p. 440). Dit laat zien hoe de Koran het verkeerde tradities van de Israëlieten corrigeert, en reinigt de smerige plekken waarmee ze zelf hadden gebrandmerkt de karakters van hun profeten. Het zijn deze tradities waarover de westerse oriëntalisten schaamteloos beweren dat de koran plagiaat heeft gepleegd die hen voor de soa-verhalen rationeel. Ook is het helemaal niet ondenkbaar dat, mocht een mier leden van zijn 'eigen soort waarschuwen voor een dreigende gevaar en vertel hen om in hun gaten Wat betreft de vraag hoe de profeet Salomo hoorde, het antwoord is:. Het is niet allemaal verontschuldigend naar de ruwe toespraak van een mier te begrijpen voor een persoon wiens zintuigen kunnen begrijpen en ontvangen een Subtiele bericht als het Woord van de Openbaring

فتبسم ضاحكا من قولها وقال رب أوزعني أن أشكر نعمتك التي أنعمت علي وعلى والدي وأن أعمل صالحا ترضاه وأدخلني برحمتك في عبادك الصالحين) 27:19 (

(27:19) horen STI woorden, Salomo en zei glimlachend gelachen "O mijn Heer, weerhouden me zo * 25 Dat ik kan dankzij maken aan U voor Uw Gunsten, die Gij hebt verleend op de en mijn ouders, en (mij in staat) omZoals goede werken doen, kan u behaagt en laat mij door Uw barmhartigheid, onder Uw rechtschapen dienaren. "* 26
* 25 "Restrain me ... dankzij u" mens volgt uit: "O mijn Heer, De prachtige bevoegdheden en vermogens die jullie mij gegeven hebben als ik zijn zodanig dat Word gebeurtenissen een beetje vergeetachtig en achteloos, ik zou overtreden de grenzen van de dienst en worden opgeblazen met trots en dwalen. DUS, mijn Heer O, bedwingen mij opdat ik u dankbaar blijven voor al uw zegeningen in plaats van ondankbaar. "
* 26 "Geef mij .. rechtschapen dienaren" waarschijnlijk al impliceert dit: "Moet ik worden opgenomen onder de rechtvaardigen in het Hiernamaals en het Paradijs Moet samen met hen." Voor een persoon die automatisch DCE rechtvaardig rechtvaardige daden, Maar Éen's toetreding tot het Paradijs in het hiernamaals kan niet eten op de kracht alleen over van zijn goede werken, maar het zal afhangen van de genade van Allah. Volgens een hadith, de Heilige Profeet elf zei: "Alleen al de daden van iemand van jullie niet in staat zal stellen hem naar het Paradijs te gaan." Er werd gevraagd: "In uw geval ook, O boodschapper van Allah?" Ik antwoordde: "Ja, ik niet Zal Paradise ook gaan alleen op de kracht van mijn daden, Allah de Almachtige TENZIJ dekt mij met Zijn genade." Dit gebed van de profeet Salomo irrelevant wordt bij deze gelegenheid als een Naml wordt meegenomen naar een sfeer van mensenhandel betekenen en een lid van die stam namlah. Immers, niets bijzonders er sprake zou kunnen worden gegeven in de waarschuwing door een lid van een menselijke stam aan de mensen van de historische sfeer over de troepen naderen van een machtige koning dat het de koning om een dergelijk gebed te maken aan Allah hebben bewogen. Echter, het is een persoon met een dergelijke wonderbaarlijke kracht van het begrip dat ik ook de toespraak van een mier op een afstand te horen en begrijpen, iets bijzonders is zeker, dat kan een persoon in eigenwaan en ijdelheid te betrekken. In een dergelijk geval alleen het gebed van de profeet Salomo relevant kan zijn.

وتفقد الطير فقال ما لي لا أرى الهدهد أم كان من الغائبين) 27:20 (

(27:20) (Bij een andere gelegenheid) beoordeeld historische Salomo vogels * 27 en zei: "Hoe komt het dat een niet zien de hop? Je hebt ergens Verdwenen?
* 27 Dat wil zeggen dat de vogels wiens troepen, zoals hierboven vermeld, werden opgenomen in de legers van de profeet Salomo, zoals de troepen van de mannen en djinns. Het is slechts mogelijk dat de profeet Salomo hen had ingezet voor de communicatie berichten, jagen en het uitvoeren van andere dergelijke diensten.

لأعذبنه عذابا شديدا أو لأذبحنه أو ليأتيني بسلطان مبين) 27:21 (

(27:21) Ik zal Ernstig hem straffen, evenementen of slachten hem, tenzij ik presenteert een redelijk excuus voor mij '* 28
* 28 Sommige van de moderne tijd die mensen zeggen dat de HUD-knop (hop) niet de vogel algemeen bekend onder deze naam betekent, maar is de naam van een man die een officier was in het leger van Salomo. Deze claim is niet gebaseerd op historisch onderzoek op eender welke They Might hebben gevonden een persoon genaamd HUD-hud opgenomen in de lijst van de officieren van de regering van de profeet Salomo, maar zij beweren dat hun voornaamste argument van de gewoonte van het benoemen Dat de mens Wezens nadat de dieren is wijd verspreid in het Arabisch als in andere talen en werd ook gevonden in het Hebreeuws.Bovendien kan het, werk dat is om de HUD-hud toegeschreven in de volgende verzen en haar gesprek met de profeet Salomo, volgens hen, alleen worden uitgevoerd door een mens. Maar als men blijft in de context bekijken dit ding dat voorkomt in de Koran, wordt het duidelijk dat dit niet is commentaar van de Koran, maar STI vervorming. Na AII, moet de Koran Waarom zou het intellect en intelligentie van de mens op de proef door gebruik te maken raadselachtige taal '? Waarom zou het niet duidelijk te zeggen dat een soldaat van de cavalerie van de Profeet Salomo's, of peloton, of de afdeling communicatie, ontbrak, die ik heb bevolen om na te speuren zijn, en die kwam en gaf dit nieuws en die ik verzonden op die en die missie ? In plaats daarvan gebruiken zoals taal die de lezer, van het begin tot het einde, wordt gedwongen om het te beschouwen als een vogel. Laten we in dit verband, In Hun taarten Houd rekening met de volgorde zoals die in de Koran. In de eerste AII, de profeet Salomo spreekt dank uit aan de historische AIIah dit voor Zijn overvloed: "We hebben de toespraak van de vogels gegeven." In deze zin, in de eerste plaats zal het woord Lair Welke heeft absoluut zijn gebruikt om de geleerde van Arabisch en Arabische nemen in de zin van een vogel, want er is niets in de context wijst naar STI Omdat dat het beeldmerk, ten tweede, als een groep impliciet Tair van de mannen en niet een vogel, dan zou de tong of taal afdeling zijn gebruikt betreft, en niet spreken. 'Dan, een persoon kennen van de tong van een ander volk is niet zo bijzonder een ding dat het moet speciaal worden genoemd. Vandaag zijn er onder ons duizenden mannen en vrouwen, die kan spreken van vreemde talen en begrijpen veel.Dit is op geen enkele wijze een bijzondere prestatie die genoemd kunnen worden als een buitengewone gave van God. Dan is de Koran zegt: "Salomo Waren gastheren van djinns verzameld en Dan en vogels." In deze zin, Ten eerste zijn de woorden Jinn en ins (mannen) en Tair is gebruikt als namen voor de drie bekende en verschillende soorten aangegeven met deze woorden in het Arabisch. Toen ze zijn gebruikt en er is absoluut niets in de context die kunnen wijzen op een van hen is figuurlijk gebruikt, of als een vergelijking. hecause waarvan er een kan een andere betekenis in hun bekend dan lexicale betekenis. Het woord heeft plaatsgevonden ins tussen de woorden djinn en staat niet toe dat Lair Welke neemt het in de betekenis die de Jinn en de Tair waren in tact, twee groepen die in de soort van de ins (mannen). Was dit betekende dat de woorden zou zijn geweest: wat ul-Tair djinn min-al-ins en niet min-al-Jinn wa'l-ins at-Tair W. Een beetje verder zegt dat de Koran en de profeet Salomo zei dat toen om-tijdens dit historisch overzicht van de vogels de hr-hud hud vermiste gevonden. Indien de reële menselijke wezens waren en HUD-hud was ook de naam van een man, een woord of twee moeten Dave er geweest om dit zo Aangeven dat niet mag citeren slechte lezer het woord voor een vogel genomen. Wanneer de groep is duidelijk vermeld worden van de vogels en een aantal het heet HUD-hud. hoe kan het te verwachten dat de lezer zal uit eigen beweging begrijpen als mensen '? Toen de Profeet Salomo zegt: "1 zal Ernstig hem straffen, evenementen of slachten hem, tenzij ik presenteert een redelijk excuus voor mij." Een mens wordt gedood, of opgehangen, of ter dood veroordeeld, maar nooit afgemaakt. Sommige hardvochtig persoon toestemming tot slachten een andere persoon gebeurtenissen uit wraak, maar het kan niet worden verwacht van een profeet die zou ik zin een soldaat van historische leger alleen te worden geslacht voor het gepleegde feit van desertie, en Allah zou deze gruwelijke daad van het vermelden Profeet zonder een woord van afkeuring. Een beetje verder weer zullen we zien dat de profeet Salomo stuurt hud-hud hetzelfde met een brief aan de koningin van Scheba en vertelt hem "om het te werpen, voor haar". Uiteraard kan een dergelijke instructie worden gegeven aan een vogel, maar in het geheel niet om een man is als te hebben gezeten als gezant of boodschapper. Alleen een dwaas zal geloven dat een koning zou gezant te sturen met een historische brief aan de koningin van een ander land en vertel hem te werpen of te gooien voor haar. Moeten we veronderstellen dat de profeet Salomo niet op de hoogte was van de eerste gebeurtenissen die ook sociale etiquette gewone mensen zoals wij, wij waarnemen wanneer onze dienaar te sturen naar de buren? Vertelt een heer dienaar van historische historische brief te dragen naar de andere heer en gooi het voor hem? Al deze dingen laten zien dat het woord hud-hud hier is gebruikt in haar lexicale betekenis, waaruit blijkt dat hij niet een man, maar een vogel. Nu, als een persoon niet bereid is om te geloven dat een HUD-HUD kan die dingen die zijn geweest om het toegeschreven in de Koran te spreken, moet ik zeggen dat ik eerlijk gezegd niet gelooft in dit verhaal: van de koran. Het is pure hypocrisie om helder en duidelijk woorden van de Koran miskend volgens een eigen grillen alleen om te verdoezelen iemands gebrek aan vertrouwen in.

فمكث غير بعيد فقال أحطت بما لم تحط به وجئتك من سبإ بنبإ يقين) 27:22 (

(27:22) De vogel duurde niet lang als het ging en zei: "Ik heb kennis van zaken waarvan u geen speciale kennis verkregen. Ik heb ervoor dat informatie die over Saba. * 29
* 29 Saba 'waren een bekende commerciële mensen van Zuid-Arabië, wiens hoofdstad van Marib lag Ongeveer 55 mijl ten noordoosten van San `a', de huidige hoofdstad van Yaman. Zij stonden aan de macht na de daling van de Mineaanse Koninkrijk in 1100 voor Christus over en bloeide voor een duizend jaar in Arabië. Vervolgens in 115 voor Christus Ze werden vervangen door de Himyarieten, de andere bekende mensen van Zuid-Arabië, die Yaman en Hadramaut oordeelde in Arabië en Habash in Afrika. De Sabianen controleerde de hele handel die tussen Oost-Afrika, India, het Verre Oosten en Saudi-zelf, aan de ene kant en Egypte, Syrië, Griekenland en Rome Geslaagd aan de andere kant. Dat is waarom ze beroemd om hun rijkdom in de oude tijden, zo veel zelfs dat het volgens de Griekse historici Zij waren de rijkste mensen van de wereld. Naast handel en commercie, een andere goede reden voor hun welvaart was dat zij dammen hier gebouwd en had er in hun land winkel regenwater voor irrigatie voor doeleinden, die zij Turned Into Hun hele land een ware tuin.De Griekse, Historici hebben melding gemaakt van de ongewone groen van hun land gemaakt, en de Koran verwijst ook naar het in Surah Saba ': 15.Het verklaring van de HUD-hud, `ik heb verkregen kennis van dingen waarvan u geen kennis ", betekent niet dat de profeet Salomo was geheel niet op de hoogte van Saba 'Natuurlijk., de heerser van Syrië en Palestina Wiens koninkrijk uitgebreid tot de noordelijke kusten van de Rode Zee (Golf van` Aqabah), kon niet onkundig zijn van een mensen die de zuidelijke oever (Yaman) regeerde van hetzelfde Rode Zee, en die ook een belangrijke brood van de internationale handel gecontroleerd. Bovendien, According To Psalmen, Salomo's vader, profeet David, Knew Saba 'We logen de volgende woorden van Zijn gebed In de Psalmen "Geef de koning uw oordeel oordeel, o God, en uw gerechtigheid den zoon van de koning (dat wil zeggen Solomon) ... De koningen van Tarsis en de eilanden brengt presenteert: de koningen van Scheba en Seba (dat wil zeggen van Yaman en Habash vestigingen) Zal geschenken aanbieden "(72: 1-2, 10-11).. DUS, de HUD-hud wat Middelen om te zeggen is dit: "De kennis van de dingen die een hebben gezien met mijn ogen in de centrale stad van de Sabaeërs. nog niet heeft bereikt je. "

إني وجدت امرأة تملكهم وأوتيت من كل شيء ولها عرش عظيم) 27:23 (

(27:23) Daar heb ik een vrouw gezien die uitspraak over haar mensen: ze heeft gekregen van allerlei voorzieningen, en ze heeft een prachtige troon.

وجدتها وقومها يسجدون للشمس من دون الله وزين لهم الشيطان أعمالهم فصدهم عن السبيل فهم لا يهتدون) 27:24 (

(27:24) Ik zag dat zij en haar volk zich ter aarde werpen Voordat de zon in plaats van Allah. "* 30 * 31 ---- Satan deed hun werken lijken eerlijk om ze, * 32 En belemmerd van de snelweg: DUS, ze niet vinden, het juiste pad
* 30 Dit toont aan dat de inwoners van Saba 'op kalk dat de religie van de zon aanbidden, Die tambien ondersteund door de tradities van de oude-Arabië gevolgd. Ibn Ishaq noemde de genealogen 'zeggen om het effect dat Saba', hebben in feite stammen af van een voorvader wiens naam `Abd Shams (dienaar van de zon, of in de zon aanbidder) en titel Saba '.Dit wordt ondersteund door de Israëlitische tradities ook. Volgens deze Wanneer de hud hud = kwam met de brief van de profeet Salomo, was de koningin van Scheba gaan voor de aanbidding van de zonnegod, en gooide de brief op de weg voor de koningin.
* 31 De stijl laat zien dat de zinnen van hier tot aan het einde van de Paragraaf geen deel uitmaken van de toespraak van de HUD-knop, maar STI speech eindigde met: "ze zich ter aarde werpen Before The Sun", en deze woorden zijn een PMaddition door Allah aan STI spraak. 'Ik wordt ondersteund door historisch overzicht van de zin: ". Hij weet alles wat je te verbergen te onthullen en" Deze woorden geven de indruk dat de luidspreker en de geadresseerden hier niet ik HUD-HUD en de profeet Salomo en zijn hovelingen respectivamente, maar de spreker is Allah, en de geadresseerden van de mushriks van Mekka, voor wiens Has Been waarschuwing in verband dit verhaal. Van een van de commentatoren, 'Allaamah Alusi,, de auteur van Ruh al-Ma ani, hebben ook de voorkeur aan de dezelfde mening toegedaan.
* 32 Dat wil zeggen, de satan heeft ze gemaakt, die geloven het verdienen van de wereldse rijkdom en het maken van meer en meer hun leven groots en pompeus is de enige echte gebruik en de pasvorm van hun mentale en intellectuele en fysieke krachten. Afgezien van deze, hoeven ze niet dat er iets anders op Serieus: ze moeten niet de moeite om zichzelf te zien of er enige feitelijke werkelijkheid achter de schijnbare leven van de wereld of niet, en of de basis van hun religie, moraal, cultuur en het stelsel van welke het leven ging met die Werkelijkheid of tegen het volkomen. Dat Satan tevreden als ze waren aangepast vooruitgang boekt ten aanzien van rijkdom en wereldlijke macht en grandeur, Ze hadden geen behoefte om te zien of hun overtuigingen en filosofieën en theorieën werden correct of niet, want het enige bewijs van hun bestaan juist was dat ze het verdienen van rijkdom en genieten van het leven aan hun hartje ophalen.

ألا يسجدوا لله الذي يخرج الخبء في السموات والأرض ويعلم ما تخفون وما تعلنون) 27:25 (

(27:25) Dat kan zich ter aarde werpen voordat ze dat God die aan het licht brengt de verborgen dingen van de hemelen en de aarde * 33 en weet alles wat je te verbergen en onthullen. * 34
* 33 Dat wil zeggen, hij wordt continu brengen in het bestaan hetgeen voor hun 'geboorte hier en daar verborgen waren: Hij is Bringing Out Talloze soorten vegetatie continu en mineralen uit de ingewanden van de aarde: Hij manifesteert Zulke dingen van de bovenste ruimte gebeurtenissen niet kunnen zijn zoals bedacht door Ruman Voordat Hun geest manifestatie.
* 34 Dat wil zeggen, Zijn Kennis omvat alles, de open en verborgen zijn gelijk voor Hem, Hij is zich bewust van alles. Onder vermelding van deze twee eigenschappen van het object is AIIah om indruk te maken dat ze als ze niet misleid door Satan geweest, konden ze op de juiste manier Cleary hebben gezien: ze zouden kunnen hebben hete brandende merkte dat de sfeer van de zon, die geen gevoel van zijn eigen heeft Het bestaan, verdiende het niet om aanbeden te worden, maar alleen Hem aanbidden, was te danken aan Wie is de Alwetende en de Ali-Wise Zijn, en waarvan het vermogen is Bringing in het bestaan stoofpot en steeds nieuwe verschijnselen elk moment.

الله لا إله إلا هو رب العرش العظيم) 27:26 (

(27:26) Allah: Geen, maar Hij is het waard van aanbidding: Hij is de eigenaar van de glorieuze troon. * 35
* 35 Dit is een van die verzen van de Koran, overweging Wiens brengt de verplichting voor een tot een Sajdah (uitputting) uitvoeren, en er is een consensus over deze van de islamitische juristen. Het doel van het uitvoeren van Sajdah hier, is dat een gelovige los van Zichzelf Mocht september de zon-aanbidders en door historische Mocht Dit beroep decalre niet wat betreft 'Maar Allah de Almachtige de zon hebben alleen als Heer en Zijn Godheid.

قال سننظر أصدقت أم كنت من الكاذبين) 27:27 (

(27:27) Salomo zei: "We zullen nu eens zien wat je zegt is Of het nu waar is, of dat je leugenaar gebied.

اذهب بكتابي هذا فألقه إليهم ثم تول عنهم فانظر ماذا يرجعون) 27:28 (

(27:28) Neem deze brief van mij en wierp het voor hen, dan krijg opzij en zie wat reactie die ze laten zien. "* 36
* 36 eindigt hier de rol van de HUD-HUD (hop). De rationalisten ontkennen STI Omdat het een vogel voor de reden waarom een vogel die niet mogelijk zou kunnen worden uitgerust met observatievermogen dergelijke, discriminatie en expressie Dat moet het over gaan tot land en van te eten zou moeten weten dat het is het land van Saba ', heeft het die en die een systeem van de overheid, maar wordt geregeerd door een vrouw Un certain, zijn godsdienst is sunworship, dat het een God in plaats van aanbeden NA verdwaald Have, en dan op de terugkeer naar de profeet Salomo Moet het een verslag, zodat Cleary Voor waarnemingen van AII STI hem. Door deze zeer open Atheïsten object redenen dat de Koran is het boek van fabels en legendes, probeer dan aan hen die rationeel de interpretatie van de Koran zijn duidelijk miskend woorden in om te bewijzen dat de HUD-hud was helemaal niet een vogel Maar ik was een man. Maar de vraag is: wat wetenschappelijke informatie hebben deze heren werd door die zij zouden kunnen vertellen met absolute bevoegdheden en vermogens zekerheid welke soorten dieren de verschillende en hun verschillende individuen hebben gekregen? De informatie die zij bezitten bestaat alleen uit de resultaten begraven schuim de opmerking grove Onvoldoende vluchtig door hen van het leven en gedrag van de dieren. In feite heeft de mens tot nu toe niet in staat geweest om te weten-enkele wijze Un certain wat dieren te leren kennen en Verschillende wat ze zien en horen. en wat ze voelen en denken en te begrijpen, en hoe de geest van elk van hen werkt. Maar toch, wat weinig observatie is gemaakt van het leven van de verschillende soorten dieren, heeft aan het licht dat Enkele van hun geweldige capaciteiten. Nu, had bij de aan AIIah, Wie is de Schepper van deze dieren, ons vertelt dat hij de toespraak van de vogels gegeven aan een van Zijn Profeten en zegende hem met de mogelijkheid om te spreken met hen, en de profeet temmen en opleiding, zodat ingeschakeld om HUD-hud Un Certain Dat het opmerkingen te maken in de vreemde landen en theta konden melden aan de Profeet, Moeten we eigenlijk, bereid zijn om onze kleine Kennis te herzien over de dieren in het licht van de verklaring van Allah. Maar in plaats daarvan, verbinden wij de dwaasheid van onze Vanuit dit als criterium onvoldoende kennis en logenstraffen deze verklaring van AIIah of vervormen het uit zijn ware betekenis.

قالت يا أيها الملأ إني ألقي إلي كتاب كريم) 27:29 (

(27:29) De koningin zei: "O leiders, in de brief is heel belangrijk Voordat ik uit te brengen.

إنه من سليمان وإنه بسم الله الرحمن الرحيم) 27:30 (

(27:30) Hij is van Salomo, en het begint met de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

ألا تعلوا علي وأتوني مسلمين) 27:31 (

(27:31) Er staat: 'Niet een opstandige houding aan te nemen en presenteren u tegen mij Voor mij als moslims. "* 37
* 37 Dat wil zeggen, "De brief ls om verschillende redenen belangrijk:. (1). Het heeft bereikt me op een ongewone manier in plaats van een gezant Has Been het bracht me aan en liet door een vogel (2) Hij is van Salomo,de grote heerser van Palestina en Syrië. (3) Het is Heen begonnen met de naam van AIIah, de Barmhartige en Genadige, Dat is een ongebruikelijke manier van correspondentie en wordt niet gevolgd door een koninkrijk in de hele wereld. L41 Dan is het Ook ongebruikelijk dat een brief geschreven alleen moet worden in de naam van AIIah, de Verhevene, reserve-voedsel uit andere goden en godinnen. (5) Het belangrijkste is dat er in het te verwijderen en duidelijk Het is duidelijk uit te nodigen met ons op te geven rebellie en Adopteer gehoorzaamheid en profileren ons in Solomon Vóór het aanleveren (of moslims). " "Presenteer jezelf als moslim" kan twee betekenissen: (I) ", stelt u in onderwerping", en (2) "aanwezig jezelf als moslims (na aanvaarden van de islam)." De betekenis is in Tirst Overeenstemming het standpunt van de Profeet Salomo's als een heerser, en de tweede positie als met Zijn Profeet. Waarschijnlijk is dit woord was uitgebreid gebruikt om de betekenis over te brengen via zowel de brief. Dezelfde soort uitnodiging by've altijd geweest de islam om onafhankelijke naties en regeringen dat ze ofwel Moet de islam te accepteren en Word gelijke partners in het islamitische systeem van het leven, of geven de politieke onafhankelijkheid en onderwerpen aan het systeem van de islam en pay djizja

قالت يا أيها الملأ أفتوني في أمري ما كنت قاطعة أمرا حتى تشهدون) 27:32 (

(27:32) (Na het uitlezen van de brief) de koningin zei: "O leiders, ik raad in deze zaak, ik niet een beslissing in een zaak te nemen zonder (consulting) u." * 38
* 38 De woorden worden in de tekst: Hatta tash-hu-Dun (tenzij je aanwezig zijn, of tenzij u getuigen). Dat wil zeggen: "Beschouw uw aanwezigheidsgegevens 1 1 Necesario wanneer een beslissing in belangrijke zaken te nemen, en ook dat welke beslissing ik u daar neemt om te getuigen te zijn dat het juist en correct is." Dit toont het systeem al is dat van de regering onder de Saba 'was koningschap, was het niet tiranniek, maar de heerser van de tijd BESLUIT Matters in overleg met de belangrijke mensen in de overheid.

قالوا نحن أولوا قوة وأولوا بأس شديد والأمر إليك فانظري ماذا تأمرين) 27:33 (

(27:33) Zij antwoordde: "Wij zijn een krachtig volk, en goede vechters. De beslissing berust echter bij u. U kunt zelf in verband met wat commando Denk Mocht u geven."

قالت إن الملوك إذا دخلوا قرية أفسدوها وجعلوا أعزة أهلها أذلة وكذلك يفعلون) 27:34 (

(27:34) De koningin zei: "Toen de koningen een land in te voeren, zij het en vernederen ITS eervolle mensen bedoelen; * 39 Ze doen net hetzelfde * 40.
* 39 In deze ene zin aan een grondige kritiek ten aanzien van het imperialisme. De koningen 'invasie van het andere land clubs en de overwinnende landen' Geweld tegen de onderdrukte naties is nog nooit in het belang van de hervorming en goodwill. 'Fire Is het voorwerp is geweest te controleren en te profiteren van de middelen van levensonderhoud en middelen toegekend aan de andere natie door God, en maak het zo hulpeloos dat het nooit zou moeten kunnen stijgen in de weerstand en de vraag naar soa aandeel. Ze blokkeren voor dit doel het allemaal op, Middelen van welvaart, macht en eer, crush naar beneden selfrespecting AII-elementen, inboezemen, leden STI De houding van de slavernij, vleierij, verraad en spionage tegen elkaar, imitatie van de veroveraar en respect voor historische beschaving, minachting van hun eigen en andere die gemiddelde beschaving Kwaliteiten van karakter. Malthus, geleidelijk aan hen neer Ze dergelijk laag niveau om het karakter van waar ze kunnen niet aarzelen te verkopen gebeurtenissen Een van hun meest heilige voorwerpen van erfgoed en klaar om alle ellendige dienst te verrichten tegen betaling zijn.
* 40 Deze zin heeft twee betekenissen en beide zijn even waarschijnlijk: 1 1) Het kan een deel van de koningin van meningsuiting Sheba's, die ze zou hebben toegevoegd om haar voorgaande woorden te benadrukken, en (2) het kan de woorden van Allah die zijn toegevoegd als een haakje ter ondersteuning van de toespraak van de koningin.

وإني مرسلة إليهم بهدية فناظرة بم يرجع المرسلون) 27:35 (

(27:35) Zal ik een gift te sturen naar hen, en dan wachten op wat antwoord met mijn gezanten terug te zien. "

فلما جاء سليمان قال أتمدونن بمال فما آتاني الله خير مما آتاكم بل أنتم بهديتكم تفرحون) 27:36 (

(27:36) Wanneer (de gezant van de koningin) vlees aan Salomo, de koning zei: "Wil je me helpen met rijkdom? Wat God mij gegeven heeft is veel meer dan wat ik heb gegeven heb * 41 'Mogen jullie zelf zich verheugen in uw gift!
* 41 Deze zin is niet bedoeld om trots en ijdelheid uit te drukken. Wat het betekent te zeggen is dit: "1. Heb geen verlangen naar uw vermogen, ik wil alleen standpunt dat je moet, of op zijn minst aan een rechtvaardig systeem Als u akkoord gaat met geen van deze alternatieven, is het niet mogelijk voor mij om akkoord met de steekpenningen van rijkdom en laat je in de boom, kwestie van een polytheïstische en goddeloze systeem van het leven. Wat mijn Heer mij gegeven heeft is genoeg voor mij om te koesteren enig verlangen naar uw vermogen.

ارجع إليهم فلنأتينهم بجنود لا قبل لهم بها ولنخرجنهم منها أذلة وهم صاغرون) 27:37 (

(27:37) (O boodschappers,) ga terug naar je mensen, brengen we tegen hen zullen dergelijke krachten ° * 42 die zij zullen niet kunnen weerstaan, en wij zullen rijden ze uit (van hun land) vernederd en onteerd. "
* 42 Er is een gat Subtiel tussen deze en de vorige zin, die men kan gemakkelijk tot op door een zorgvuldige studie van het discours. Dat betekent dit: ". O Boodschappers, cadeau banden terug te nemen naar de mensen die u gezonden verzenden Ze moeten dan ook zal toegeven aan onze eerste voorstel, dat wil zeggen dat ze komen voor ons als moslims, of zullen we brengen krachten tegen hen."

قال يا أيها الملأ أيكم يأتيني بعرشها قبل أن يأتوني مسلمين) 27:38 (

(27:38) Om zijn hovelingen Salomo * 43 zei: "Wie van jullie kan halen mij haar troon Voordat Die mensen komen onderdanig tot mij?" * 44
* 43 De details van het verhaal worden weggelaten die zijn om het effect: de gezanten terug naar de koningin met de gift en maakte een verslag van wat ze hadden gezien en gehoord, de koningin op basis van de besloten wat ze hoorde over de profeet Salomo om een bezoek aan Jeruzalem aan te brengen in Persoonlijk zie hem, vertrok ze naar Saba 'voor Palestina Begeleid door haar koninklijke entourage en stuurde een bericht naar de rechtbank van Salomo Dat Ze washerself komen om de uitnodiging persoonlijk te horen van de koning zelf en een directe Praat met Havehem. Hier is het verhaal uit de tijd dat aan hervatte de koningin had bereikt in de buurt van Jeruzalem en Salomo Alvorens in te gaan om te verschijnen in een dag of twee.
* 44 Dat is, ongeveer hetzelfde troon die de hop (HUD-HUD) had gemeld, "Ze heeft een prachtige troon." Sommige commentatoren hebben een vreemde interpretatie hier. Ze zeggen dat de profeet Salomo wilde hebben voordat hem de troon Voor aankomst van de koningin, ik wilde Vanwege in bezit te nemen. Ik vreesde voor als de koningin dat werd een moslim. het zou zijn om het bezit van het wederrechtelijk in haar bezit te nemen zonder haar goedkeuring: DUS, ik heb haast om de troon van de koningin hebben met hem voor haar aankomst gebeurtenissen in Jeruzalem Want het was op het chat tijd geoorloofd om het te nemen in zijn bezit. AIIah kan vergeven ons! Dit is een vreemd concept over het voornemen van een Profeet. Begrijp waarom zou de een gezien in het licht dat profeet Salomo wilde een wonder Ook aan de koningin en haar hovelingen naast historische prediking Die boodschap, zodat ze zouden weten, wat buitengewone krachten AIlah, de Heer der werelden, zodat solicitada HAD laten zien dat zijn profeet ervan overtuigd dat ze misschien een profeet Salomo was zeker van Allah '? Sommige moderne conunentators hebben een nog meer vreemde betekenis op dit te zien. Zij vertalen de look Malthus: "Wie van jullie kan mij een troon voor de koningin," "Overwegende dat de Koran is het woord bi-Gebruikt 'Arshi-ha Welke' haar troon ', en niet bi-' arshil betekent, -Laha, "een troon voor haar." Ze verkeerd te vertalen in de orde om zich te ontdoen van wat de Koran heeft verklaard dat de profeet Salomo de koningin zijn eigen troon wilde worden gebracht naar Jeruzalem en Yaman schuim dat ook voordat de koningin de komst van .

قال عفريت من الجن أنا آتيك به قبل أن تقوم من مقامك وإني عليه لقوي أمين) 27:39 (

(27:39) Een machtige een uit de djinn ingediend, "ik zal het halen, om je nog voor je opstaan uit je plaats * 45: Ik heb over de nodige kracht voor en ben betrouwbaar." * 46
* 45 Hieruit wordt duidelijk of de djinn onder de profeet Salomo waren, volgens de interpretatie van enkele Rationalist commentatoren van de moderne tijd, uit het midden van de mensheid of uit de verborgen creatie algemeen bekend als djinns. Het is duidelijk dat de zitting van het hof van de Profeet Salomo's op de meest zou drie tot vier uur van, en de afstand van Marib, de hoofdstad van Saba, van Jeruzalem als de kraai WAS gebeurtenissen sterft, niet minder dan 1500 mijl. Om een prachtige troon van een koningin te halen van een verre plaats en in zo'n korte tijd niet mogelijk zou kunnen zijn voor een mens, zelfs als ik moet heel sterk en robuust persoon te zijn. Deze taak kan niet worden uitgevoerd door een straaljager gebeurtenissen van vandaag. De troon niet lag in een jungle van waar het moest worden opgehaald. Het lag in het paleis van een koningin, die moet zijn goed bewaakt, en in de afwezigheid van de koningin It Must zijn gehouden op een veilige plaats Als een man was gegaan om het te halen, dan zou ik zijn gegaan met een commando kracht, zodat Dat ik kon overweldigen de bewakers en wegrukken de troon. Hoe Zou dit voedsel bereikt voordat de opkomst van de rechtbank?Dit ding kan alleen worden opgevat in verband met een echte Jinn!
* 46 Dat wil zeggen, "Je kunt vertrouwen in me dat ik niet zal het weg te voeren, noch stelen waardevolle Elk ding van."

قال الذي عنده علم من الكتاب أنا آتيك به قبل أن يرتد إليك طرفك فلما رآه مستقرا عنده قال هذا من فضل ربي ليبلوني أأشكر أم أكفر ومن شكر فإنما يشكر لنفسه ومن كفر فإن ربي غني كريم) 27:40 (

(27:40) Hij die in het bezit kennis van het Boek, sprak uit: "1. Zal het halen u in de een oogwenk" Zodra * 47 Salomo zag de troon geplaatst voor hem, ik riep uit: "Dit is bij de gratie van mijn Heer, zodat ik kan me testen (te zien) Of ik ben dankbaar of ungratefull! * 48 En wie is dankbaar is alleen dankbaar voor het welzijn van zijn eigen zelf, als voor degene die is ondankbaar, mijn Heer is All-voldoende en Self-Verhevene. "* 49
* 47 Er is niets met zekerheid bekend over wie deze persoon was, had ik wat speciale Kennis Boek en wat wordt hier bedoeld, Wiens Knowledge've had. Geen uitleg van deze dingen ofwel is gegeven in de Koran of authentieke Hadith in een. Een aantal van de commentatoren zeggen dat het een engel was, anderen zeggen dat het om TNAN. Daarna worden ze verschillen over de identiteit van de man. Iemand noemt de naam van Asaf bin Barchiah, die volgens de rabbijnse tradities Was The Prince of Men. Iemand zegt dat Hij Khidr, iemand noemt een andere naam, en Imam Razi staat erop dat het de profeet Salomo zelf. Maar geen van deze betrouwbare bron voor u alle historische informatie, en Imam Razi's review past niet in met de gebeurtenissen Koran context. Ook over het boek ook de commentatoren van elkaar verschillen. Dat zegt iemand verwijst naar Lauh-i-Mahfuz (de Bewaarde Tablet) en enkele andere neemt het voor het Boek der Wet. Maar dit alles is slechts gissen-werk.Vergelijkbare gissingen gemaakt over de Have Been de man kennis had van het Boek. We weten alleen en geloven wat je zei in de Koran geweest, of wat duidelijk in het even welk woord van STI geval de persoon uit de niet djinn, en mogelijk heb ik een man was. Hij bezat buitengewone enige kennis, die sommigen was afgeleid van de Goddelijke Boek (al-Kitab). De djinn beweerde op de troon te halen binnen een paar uur door de hand van historische fysieke kracht, Deze man haalde het in een ogenblik door de kracht van zijn kennis.
* 48 De woorden van de Koran zijn erg duidelijk in dit opzicht. Deze persoon bewering hield niet van het REMAIN een djinn's claim, maar in tact, zodra ik de vordering van de troon werd gezien geplaatst voor de Profeet Solomon het volgende moment gemaakt. Beschouw deze woorden alleen maar: - "De persoon zei, 'Ik zal het te brengen op je in de een handomdraai'. Zodra Salomo zag de troon geplaatst voor hem .... "Iedereen die deze woorden leest, ongeacht de buitengewone aard van het evenement, zal zeker begrijpen dat geen enkele eerder heeft de persoon volslagen These Words is dan de gebeurtenis volgens op plaats nam hem onverwijld in kennis. Er is dus geen noodzaak om de interpretaties van deze gewone materie ver gezocht. Dan, bij het zien van de troon, is de profeet Salomo riep: "Dit is bij de gratie van mijn Heer, zodat ik kan testen mij (te zien) Of ik ben dankbaar of ondankbaar!" kan slechts relevant zijn indien de gebeurtenis buitengewoon te zijn, al was het maar om bekwame Anders ambachtsman van de koning had haastig gedaan of geregeld een troon voor de koningin, niet kan het zo nieuw een evenement in de Profeet Solomon die spontaan Should Have riep uit: "Dit is bij de gratie van mijn Heer! ... " Vreesde dat en de snelle plaatsing van een troon voor de eervolle gast zou kunnen leiden dat hij zich ondankbaar aan Allah in plaats van dankbaar te zijn. Immers, Zou er geen sprake zijn van een gelovige heerser te worden betrokken bij het ijdelheid en eigenwaan Op deze geringe prestatie, zeker als Hij niet zomaar een gewone gelovige, maar van een profeet van AIIah Wat betreft de vraag hoe een koninklijke troon was haalde over een afstand van I, 500 mijl in de een handomdraai, kan het kort Malthus antwoordde: "De begrippen tijd en ruimte, en materie en beweging, dat we hebben gevormd op basis van onze experimenten en waarnemingen, zijn alleen van toepassing op ons. Deze begrippen zijn niet correct ten opzichte van God, noch is hij gebonden aan de hiervoor. niet te spreken van een gewone troon, kan zijn macht te maken van de zon, en gebeurtenissen veel grotere sterren, reizen miljoenen van miljoenen mijlen in de kwestie van momenten. De God die door zijn een commando gebracht dit enorme universum wezen, had de macht om de troon zijn verhuisd koningin van Sheba van de snelheid op een groter dan de snelheid van het licht. in deze zeer Koran het heeft Gesteld wordt dat AIIah, door Zijn macht, Zijn dienaar Mohammed (moge Allah's vrede zij met hem) van Mekka naar Jeruzalem Nam en hij bracht hem terug in dezelfde nacht.
* 49 Dat is. DCE Ik sta in de behoefte aan niet iemand's dankbaarheid.Noch Zijn Godheid wordt versterkt door een jota van dankbaarheid van iemand of verminderd met dat bedrag door de ondankbaarheid van iemands of ondankbaarheid. Hij is soeverein in zijn eigen recht. Zijn Soevereiniteit is niet afhankelijk van de erkenning Zijn schepping of afwijzing. Hetzelfde is uitgedrukt in de Koran-monde van de profeet Mozes: "Als je Bewijs ondankbare, gij en al de bewoners van de aarde, (moet je weten dat) AIIah is All-voldoende en verdient alle lof door Zichzelf." (Ibrahim: 8). Opgenomen hetzelfde thema wordt verteld in een Hadith Qudsi in moslims zeggen: "AIIah zegt: O Mijn dienaren, als je alle mensen en djinns, van het begin tot het einde, samen als het hart van de meest rechtvaardig mens onder u, het Elke verhoging zal niet leiden tot in Mijn Koninkrijk, en O Mijn dienaren, als je AII mensen en djinns, van het begin tot het einde, samen als het hart van de meest zondige mens onder u, zal het niet een daling in Mijn Koninkrijk veroorzaken . O Mijn dienaren, het is uw eigen daden Wat ik krediet aan uw account, en daarna volledig je belonen voor hen. Dus, wie krijgt iets goeds, dankbaar zijn om hem te EIT AIIah, en wie ontvangt iets anders, laat hem vervloeken Zijn Eigen zelf alleen ".

قال نكروا لها عرشها ننظر أتهتدي أم تكون من الذين لا يهتدون) 27:41 (

(27:41) Salomo zei: * 50 "Voor haar troon was haar terloops, laten we de waarheid zien Bereikt Of zij, of zij is een van die die niet juist geleid zijn." * 51
* 50 Zoals de manier waarop de koningin bereikt Jeruzalem en hoe ze werd ontvangen, is weggelaten. Het verhaal is uit de tijd dat aan Hervatting Ze waren aangekomen in het paleis aan de Profeet Salomo te zien.
* 51 Dit is een zinvolle straf, dat wil zeggen: (1) "Het al dan niet, dat zij begrijpt het is haar eigen troon die is opgehaald in geen tijd van haar kapitaal naar verre plaats als Jeruzalem," ook en (2) "of de ze juist geleid na het zien van dit prachtige wonder, of aanhoudt in haar fout. " Deze ref Utes het verkeerde idee van de mensen die zeggen dat de profeet Salomo Bedoeld om bezit te nemen van de troon. Hier zegt hij Cleary zichzelf dat hij dit binnen gedaan om te helpen bij de koningin zie richtsnoer.

فلما جاءت قيل أهكذا عرشك قالت كأنه هو وأوتينا العلم من قبلها وكنا مسلمين) 27:42 (

(27:42) Als de koningin kwam, werd haar gevraagd: "Is uw troon als deze?" Ze antwoordde: "Het is precies hetzelfde. * 52 We hadden dit al bekend en we had overgegeven (of wij waren geworden moslims)." * 53
* 52 Dit weerlegt ook de speculaties van die mensen die het evenement weer te geven in: t ALSOF wijze als de profeet Salomo wilde u zijn gemaakt troon voor de koningin en voor dit doel heb ik een aanbesteding en een sterke, robuuste ambachtelijke Aangeboden te hint te leveren aantroon in de kwestie van een paar uur, maar geen vakman aan dat hij zou kunnen maken en produceren in een mum van tijd. Deze gok-werk w gat wordt vernietigd door de tact dat Salomo zelf de troon bevolen worden opgehaald Voor hem (v. 381, en wanneer Het was opgehaald, historische bedienden bevolen om nonchalant te stellen voordat de koningin Iv. 41),Toen ze aankwam en dan, vroeg ze whetlter was, was net als dat haar troon (vers 42), en ze antwoordde: "Het is gewoon hetzelfde." Uiteraard kon ik niet er ruimte voor het absurde in het gezicht van interpretaties Zo'n duidelijke uiteenzetting van de feiten. Als er nog steeds betwijfel of links, kan worden voldaan door de volgende zin.
* 53 Dat wil zeggen, "zelfs voordat we dit wonder zagen We waren overtuigd door wat we hadden gehoord van Salomo (vrede zij met hem) dat ik een profeet van Allah, en niet alleen maar een heerser van een koninkrijk." Na het zien van de troon en zeggen: "Het is precies hetzelfde", wat de relevantie van Kan deze zin toe te voegen als het wordt verondersteld dat de profeet Salomo had VERVAARDIGD kreeg een troon in september en de Zelfde Voor haar? Zelfs als wordt verondersteld dat is niet alles poging om gespaard hebben IS VERVAARDIGD Nauw die lijkt op een troon van de koningin speciale uitstek wat het zou kunnen hebben op een zon-aanbidden van koningin uitroepen maken "We hadden al bekend en we hadden Word moslims!"

وصدها ما كانت تعبد من دون الله إنها كانت من قوم كافرين) 27:43 (

(27:43) De aanbidding van de goden wie ze geserveerd in plaats van Allah gehinderd haar ADH (van geloven), voor een ongelovige dat ze vlees van de mensen. * 54
* 54 Deze zin toegevoegd door AIIah Is Geweest duidelijkheid het standpunt van de koningin, zeggen dat ze niet halsstarrig en koppig. Ze was een ongelovige tot dan toe voornamelijk hecause ze zingen van een ongelovige mensen. As She was geworden gewend aan buigen Voordat een valse godheid sinds haar jeugd, was het een belemmering voor haar om de juiste manier. Zodra ze in contact gekomen met Ik profeet Salomo, ze onderscheiden op de juiste manier en de hinder werd verwijderd onverwijld in kennis.

قيل لها ادخلي الصرح فلما رأته حسبته لجة وكشفت عن ساقيها قال إنه صرح ممرد من قوارير قالت رب إني ظلمت نفسي وأسلمت مع سليمان لله رب العالمين) 27:44 (

(27:44) Ze werd gevraagd om het paleis te gaan. Toen zij het zag, dacht zij dat het een 'pool van water, zodat ze opgetrokken haar rok in te voeren.Salomo zei: "Het is de glanzende vloer van glas." * 55 Op dit riep ze uit: "O mijn Heer, ik heb (tot nu toe) geweest Onrechtvaardig voor mezelf, nu stuur ik mezelf, met Salomo aan Allah, de Heer der werelden . "* 56
* 55 Dit was het laatste wat de koningin de ogen geopend. De Tirst ding was Salomo's brief dat WAS begonnen met de naam van de AII-Barmhartige, de Genadevolle AIlah-IIA, op een andere manier de gemeenschappelijke aangepaste front Prevalent onder de koningen. De tweede afwijzing van historische WAS haar gaven, waardoor de koningin begrijpen dat hij was een ander soort koning. De derde was het rapport van gezanten van de koningin schuim Welke Ze kwam te weten over vrome leven van Salomo, Zijn wijsheid en Zijn boodschap van de Waarheid. Deze zeer mest HAD geïnduceerde haar om te reizen naar Jeruzalem Persoonlijk zich aan de profeet Salomo te voldoen, en dit zei ze dat ze had toen verwezen. "We hadden al bekend en we hadden Word moslims." De vierde ding was het verwijderen van haar troon van Marib naar Jeruzalem in een mum van tijd uit gerealiseerde de koningin wat Hij Allah's macht had op Itil hack. Nu ik dit was het laatste wat verwijderd elke twijfel over bestaan dat voor haar gedachten over de unieke en grote persoonlijkheid van de Profeet Salomo. Toen ze zag dat ondanks bezit van alle comfort en gemak van middelen en een groot paleis voor een woning, hij was zo vrij van alle verwaandheid, godvrezende en zo rechtvaardig en zo dankbaar dat God dat ik boog voor hem toe elke kleine Favour Verschillende historische en sociale leven uit het leven van degenen die verliefd op de wereld, riep ze uit dat de woorden te volgen.
* 56 Dit verhaal van de profeet Salomo en de koningin van Sheba in verband gebracht werd in het Oude en het Nieuwe Testament en de Israëlitische tradities in verschillende manieren, maar de Koran verhaal verschilt van ali anderen. Een samenvatting van het verhaal zoals gegeven in het Oude Testament is als volgt: "En wanneer de koningin van Scheba gehoord van de tamme van Salomo, Salomo te bewijzen dat ze geleverde harde vragen te Jeruzalem, met een zeer grote onderneming als om te eten ze was. aan Salomo, en sprak tot hem van AII Dat was in haar hart. En Salomo verklaarde haar al haar vragen ...... En als de koningin van Scheba zag de wijsheid van Salomo, en het huis dat hij had gebouwd, enhet vlees van de historische tabel, en de zitting van historische knechten, en de historische Aanwezigheid van ministers, en hun kledingen, historische Ook schenkers, en hun kledingen, en zijn opgang door Welke Hij ging in het huis van de Heer, was er niet . meer spirit in haar En zij zeide tot de koning, Het was een echte rapport, die ik gehoord in mijn land van uw daden, en van uw wijsheid: Doch ik hun woorden moer geloofd, totdat ik aan de kaart, en uw vooravonden had het gezien : en, Was ziet, de ene helft van de grootheid van de wijsheid niet verteld dat ze rte, want gij hebt overtroffen de (op dat 1 gehoord Welgelukzalig zijn uw mannen en gelukkig zijn deze uw knechten, die voortdurend voor uw aangezicht staan, en horen uw.. . wijsheid Gezegend zij de Heer hebben God, Die behagen in u tot u op Zijn troon in september ..... En zij gaf den koning honderd en twintig talenten goud, en van kruiden grote overvloed en edelstenen: er was geen deze specerij, de koningin van Sheba koning Salomo gaf ..... En de koning Salomo gaf de koningin van Scheba AII haar verlangen, wat zij begeerde Dus ..... ze haar draaide zich om en ging naar eigen land, zij enhaar personeelsleden ". (2 Kronieken 9:. 1-12 Een soortgelijke account is te vinden in I Koningen ook, 10: 1-13). In het Nieuwe Testament werd het volgende gemeld alleen zin uit een discours van de profeet Jezus. . over de koningin van Sheba "De koningin van het Zuiden zal opstaan in het oordeel met dit geslacht, en Marshall veroordelen: want zij vlees van de einden der aarde om de wijsheid van Salomo te horen, en zie, een Groot-dan Salomo is hier "(Matteüs 12: 42, Lukas 11: 31).. Het verhaal van de profeet Salomo en de koningin van Sheba, zoals aangegeven in de rabbijnse tradities lijkt in de meeste delen Met De Koran versie De hopoe's. Afwezigheid, dan is het. aankomst-en rapportage over Sheba en haar koningin, de profeet Salomo's sturen haar een brief-doorheen, de hop is het schrappen van de brief in de voorkant van de koningin net op het moment wanneer ze ging voor in de zon aanbidden, de koningin beltvoor haar ministers raad, Toen werd haar het verzenden van waardevolle geschenken aan Salomo, reizen naar Jeruzalem en haar ontmoeting hem persoonlijk, haar aankomst in het paleis en denken dat de Profeet Salomo zat in het midden van een plas water, stopte haar rok omhoog in Om in te voeren, dit alles is vermeld in deze tradities als in de Koran. Maar er is helemaal geen vermelding in deze tradities van het antwoord van de profeet Salomo bij de ontvangst van het geschenk, de koningin 's Met ste rune opgehaald van Ma'rib , historische buigen voor God, in dankbaarheid voor elke gunst van Zijn, en de koningin is het omarmen van de Faith uiteindelijk, op zijn hand, zijn geloof in de eenheid van God, en zo verder. En het ergste van AII, Zijn deze goddeloze mensen die beschuldigd werden Profeet Solomon van het hebben van pleegde overspel, God verhoede, met de koningin van Sheba, die aanleiding geven tot een onwettige ras, die aanleiding gaf tot Nebukadnezar, de koning van Babylon, die Vernietigd Jeruzalem. (Jewish Encyclopedia, Vol XI, p. 443). Het feit van de Dat de zaak is geen deel van de joodse mannen zijn geleerd zeer kritisch over de profeet Salomo. Ze hebben hem beschuldigd van gruwelijke misdaden, zoals overtreden van de geboden van de Thora, van trots van de overheid, de trots van wijsheid, dat het een kip-pikte man, en van luxe leven, polytheïsme en afgoderij. (Jewish Encyclopedia, Vol XI, p. 439-441). Het is te wijten aan deze propaganda dat de Bijbel hem presenteert als enige een koning in plaats van een profeet, een koningWie ging verloren in de liefde van polytheïstische vrouwen tegen de goddelijke geboden, wiens hart zich van God, en werd omgezet tot andere goden en godinnen (I Koningen 11: 1-11).. Zoals zijn Tegen deze het gezien wat Favour de grote Koran heeft gedaan om de Israëlieten door het reinigen van de persoonlijkheid van hun oudsten van de oogst toegeworpen door zichzelf, en toch de Israëlieten, ondankbaar als ze zijn, de Koran en kijk naar hem, die het bracht als Hun vijanden.

Soera 27. An-Naml



De dood van de profeet Salomo



فلما قضينا عليه الموت ما دلهم على موته إلا دابة الأرض تأكل منسأته فلما خر تبينت الجن أن لو كانوا يعلمون الغيب ما لبثوا في العذاب المهين) 34:14 (

(34:14) When We Ons gebod van de dood Uitgevoerd op Salomo, niets om de djinn aangegeven dat hij dood was worm eten weg, behalve voor historische personeel. Dus als aan Salomo viel, de djinn Gerealiseerde * 23 Ze had geweten dat wat er in het rijk voorbij de waarneming, ze niet zou moeten worden voortgezet in dit vernederende straf. * 24
* 23 een andere betekenis van de zin kan zijn: ". De ware staat en toestand van de djinn duidelijk werd en blootgesteld" Volgens de eerste betekenis, betekent het: "De djinn zich realiseerden dat hun claim om de kennis van het ongeziene HAVC WAS . verkeerde "Volgens de tweede, betekent het:" De mensen die dachten dat de djinn van de kennis van het ongeziene bezat, kwam te weten dat zij geen kennis had ".
* 24 Sommige moderne commentatoren HAVC geïnterpreteerd het als volgt: Zoals de Profeet Salomo's zoon Rehabeam, onwaardig was en aan luxe woon-en wordt omringd door vleiers, heb ik niet kon de zware last van de verantwoordelijkheid die op zijn schouders te houden na de dood van historische geweldige vader. Een korte tijd na de historische opeenvolging, het koninkrijk ingestort, en de grens stammen '(dat wil zeggen, van de djinn) Wie de profeet Salomo onderworpen door de historische HAD machtige kracht, in opstand en brak af. Maar deze interpretatie helemaal niet voldoen aan de woorden van de Koran. De scène die wordt afgebeeld door de woorden van de Koran is ongeveer als volgt: De dood kwam naar de Profeet Salomo in een staat of staan als hij zat met-de ondersteuning van een staf. Zijn lichaam stond in plaats als gevolg van het personeel, en de djinn, bleven hun taken en diensten uit te voeren, denkend dat hij leefde. Eindelijk, wanneer het hout-luis begon te eten weg het personeel en het werd hol van binnen uit, de Profeet Salomo's lichaam Fell Down, dan de djinn zich realiseerde dat hij was overleden. Immers, waarom zou dit duidelijke en ondubbelzinnige beschrijving van het evenement worden afgeleid dat het hout-luis de onwaardigheid van de zoon van de Profeet Salomo's impliciet, en het personeel impliciet historische macht en gezag en het vallen van de historische lichaam betekende het uiteenvallen van Zijn koninkrijk? Had Allah bedoeld om dit alles te zeggen, was er geen gebrek van de woorden in de Arabische taal VAST. De Koran, in feite, heb je nergens gebruikt zoals raadselachtige taal. Hoe kan de gewone Arabieren, die voor het eerst geadresseerden STI waren, zijn opgelost dit raadsel?
Dan, de meest absurde onderdeel hiervan is dat de interpretatie is de djinn Volgens de mensen van de grens stammen wie de profeet Salomo had tot bepaalde diensten onderworpen onder hem uitvoeren impliceren.De vraag is welke van deze stammen had opgeëist om de kennis van het onzichtbare hebben, en wie heeft de mushriks beschouwen als de kenner van het ongeziene? Een persoon die leest de laatste woorden van de ogen kan worden gezien met open Zichzelf Zie je die djinn hier noodzakelijkerwijs een groep wezens die ofwel had zelf een vordering tot de kennis van het ongeziene, of die al zegt, de mensen geloofden, had de kennis van het onzichtbare, en het geheim van het zijn onwetend en niet op de hoogte van het onzichtbare van deze groep Werd gemaakt op het moment Zij bleven de profeet Salomo dienen onder de indruk dat hij leefde, terwijl ik was overleden. Deze verklaring van de Koran was genoeg om een eerlijk persoon om dit historisch overzicht bekijk de djinn houden in dat de grens stammen, mensen die het gevoel Maar het toegeven verlegen van het bestaan van de verborgen de schepping van de djinn gefloten voordat de materialistische wereld MAKEN steltenlopers veroorzaken Op deze interpretatie van Theirs ondanks de duidelijke betekenis van de Koran.
Op plaatsen in de Koran verschillende Allah vertelt de mushriks Dat de djinn van Arabië Beschouwd als de medewerkers van Allah, en als Zijn kinderen, en gebruikt om hun toevlucht te zoeken "Ze set-up van de djinn als partners met AIlah. Overwegende Ik heb ze geschapen "(Al-An'am: 100).. "En zij beweren een bloed-relatie tussen Allah en de djinn." (As-Saffat: 1S8). "En dat, voor sommige mensen uit de mannen hun toevlucht gebruikt met een aantal mensen van onder de djinn." (Al-Jinn: 6).
Een van hun geloof was dat zij de djinn Beschouwd als de kenners van het onzichtbare en verborgen. zich te wenden tot en gebruikte ze om de kennis van de verborgen dingen te verkrijgen. Allah heeft die verband houden dit evenement hier om dit geloof af te wijzen en om de Arabieren beseffen dat ze de valse Credo van onwetendheid Na zonder geldige reden, Overwegende dat het feit is dat Overtuigingen zijn absoluut ongegrond borst. (Voor meer uitleg, zie E.N. 63 hieronder).


Soera 34. Saba



http://www.quranexplorer.com/Quran/Default.aspx

http://www.tafheem.net/tafheem.html



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق